Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 632295

Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća


Jović, Marija
Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1 (2010), 2; 36-44 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 632295 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća
(The role of PR manager in creating a corporate image)

Autori
Jović, Marija

Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 1 (2010), 2; 36-44

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
PR (Public Relation); imidž; poduzeće; korporacija; identitet; korporacijski identitet; mediji; novinari
(PR (Public Relation); image; company; corporation; identity; corporate identity; media; journalists)

Sažetak
Današnji svijet u kojem živimo u svim mogućim sferama teži ka globalizaciji, kao novoj društvenoj paradigmi. Potrebom za prepoznavanjem vlastitog proizvoda u sve većem tržišnom svijetu stvoren je značajniji korporacijski identitet i imidž. Ta potreba „da se bude drugačiji“ je postojala i prije globalizacije, ali su korporacije tek tada shvatile koliko je za njih potreban njihov identitet i imidž, na globalnom planu, ali i na manjim tržištima, jer poduzeće nije ono što kreatori imidža i poslodavci smatraju da jest, nego ono što drugi o njoj misle i osjećaju, odnosno kakvu sliku i predstavu imaju o njoj. Svaka korporacija ima svoj korporacijski identitet, a ovaj rad se zasniva na tezi da je korporacijski identitet, kao i imidž, zasebna disciplina, koja se ne nalazi kao segment marketinga, ili kao segment odnosa s javnošću, ali zajedno s tim disciplinama surađuju za dobrobit “višeg cilja” odnosno za poduzeće.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marija Jović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Jović, Marija
Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1 (2010), 2; 36-44 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Jović, M. (2010) Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1 (2), 36-44.
@article{article, author = {Jovi\'{c}, Marija}, year = {2010}, pages = {36-44}, keywords = {PR (Public Relation), imid\v{z}, poduze\'{c}e, korporacija, identitet, korporacijski identitet, mediji, novinari}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {1}, number = {2}, issn = {1847-702X}, title = {Uloga PR menad\v{z}era u kreiranju imid\v{z}a poduze\'{c}a}, keyword = {PR (Public Relation), imid\v{z}, poduze\'{c}e, korporacija, identitet, korporacijski identitet, mediji, novinari} }
@article{article, author = {Jovi\'{c}, Marija}, year = {2010}, pages = {36-44}, keywords = {PR (Public Relation), image, company, corporation, identity, corporate identity, media, journalists}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {1}, number = {2}, issn = {1847-702X}, title = {The role of PR manager in creating a corporate image}, keyword = {PR (Public Relation), image, company, corporation, identity, corporate identity, media, journalists} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font