Pregled bibliografske jedinice broj: 632295
Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća
Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1 (2010), 2; 36-44 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 632295 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga PR menadžera u kreiranju imidža poduzeća
(The role of PR manager in creating a corporate image)
Autori
Jović, Marija
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 1
(2010), 2;
36-44
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
PR (Public Relation); imidž; poduzeće; korporacija; identitet; korporacijski identitet; mediji; novinari
(PR (Public Relation); image; company; corporation; identity; corporate identity; media; journalists)
Sažetak
Današnji svijet u kojem živimo u svim mogućim sferama teži ka globalizaciji, kao novoj društvenoj paradigmi. Potrebom za prepoznavanjem vlastitog proizvoda u sve većem tržišnom svijetu stvoren je značajniji korporacijski identitet i imidž. Ta potreba „da se bude drugačiji“ je postojala i prije globalizacije, ali su korporacije tek tada shvatile koliko je za njih potreban njihov identitet i imidž, na globalnom planu, ali i na manjim tržištima, jer poduzeće nije ono što kreatori imidža i poslodavci smatraju da jest, nego ono što drugi o njoj misle i osjećaju, odnosno kakvu sliku i predstavu imaju o njoj. Svaka korporacija ima svoj korporacijski identitet, a ovaj rad se zasniva na tezi da je korporacijski identitet, kao i imidž, zasebna disciplina, koja se ne nalazi kao segment marketinga, ili kao segment odnosa s javnošću, ali zajedno s tim disciplinama surađuju za dobrobit “višeg cilja” odnosno za poduzeće.
Izvorni jezik
Hrvatski