Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 632280

Informiranje i komunikacija, put k uspjehu


Jović, Marija
Informiranje i komunikacija, put k uspjehu // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1 (2010), 2; 24-29 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 632280 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Informiranje i komunikacija, put k uspjehu
(Information and communication, the road to success)

Autori
Jović, Marija

Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 1 (2010), 2; 24-29

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
potrošač; zaštita; građanin; roba; usluga; tržište; kupnja; informiranost; domaći proizvod; marketing
(consumer; protection; citizen; goods; services; market; purchase; awareness; domestic product; marketing)

Sažetak
U konkurentskom svijetu marketing i dobra informiranost potrošača što podrazumijeva i njihovu zaštitu, predstavlja bitan element za uspjeh svake organizacije. Poduzeća sve više dolaze do zaključka kako se konkurentska prednost ostvaruje uviđanjem mogućnosti vlastitih zaposlenika, njihovom edukacijom i njihovim uključivanjem u proces marketinga. Uviđa se važnost informiranosti potrošača o pravu pristupa osnovnoj robi i uslugama (dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane odjeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene). Pravo na obrazovanje o pitanjima potrošača, odnosno stjecanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svijest o odgovornosti i osnovnim pravilima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati, osnovni su uvjeti zaštite potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marija Jović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Jović, Marija
Informiranje i komunikacija, put k uspjehu // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1 (2010), 2; 24-29 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Jović, M. (2010) Informiranje i komunikacija, put k uspjehu. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1 (2), 24-29.
@article{article, author = {Jovi\'{c}, Marija}, year = {2010}, pages = {24-29}, keywords = {potro\v{s}a\v{c}, za\v{s}tita, gra\djanin, roba, usluga, tr\v{z}i\v{s}te, kupnja, informiranost, doma\'{c}i proizvod, marketing}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {1}, number = {2}, issn = {1847-702X}, title = {Informiranje i komunikacija, put k uspjehu}, keyword = {potro\v{s}a\v{c}, za\v{s}tita, gra\djanin, roba, usluga, tr\v{z}i\v{s}te, kupnja, informiranost, doma\'{c}i proizvod, marketing} }
@article{article, author = {Jovi\'{c}, Marija}, year = {2010}, pages = {24-29}, keywords = {consumer, protection, citizen, goods, services, market, purchase, awareness, domestic product, marketing}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {1}, number = {2}, issn = {1847-702X}, title = {Information and communication, the road to success}, keyword = {consumer, protection, citizen, goods, services, market, purchase, awareness, domestic product, marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font