Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 632264

Odnosi s javnošću u sportu


Jović, Marija
Odnosi s javnošću u sportu // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1 (2010), 2; 30-35 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 632264 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnosi s javnošću u sportu
(Public relations in sport)

Autori
Jović, Marija

Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 1 (2010), 2; 30-35

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
sport; kultura; mladi; obrazovanje; osobnost; razvoj; javni interes; odnosi s javnošću; PR; integracija; koordinacija i sinkronizacija; propaganda; marketing; promocija; oglašavanje
(sport; culture; youth; education; personality; development; public interest; public relations; PR; integration; coordination and synchronization; propaganda; marketing; promotion; advertising)

Sažetak
Razvoj sportske kulture u praksi predstavlja jedan od važnih zadataka vremena u kojem živimo. Nedovoljna sportska aktivnost može utjecati na značajan nedostatak u životu pojedinih generacija. Sport je također sastavni dio institucionalnog obrazovanja. Sport potiče razvoj turizma, trgovine, sportske industrije i tako sve više povećava mogućnost zapošljavanja. Sport je dakle javno dobro, a istovremeno i ekonomska kategorija, te je logično da ga država potiče i sufinancira. Za ostvarivanje javnog interesa u sportu na razini države se osigurava realizacija zadataka od zajedničkog interesa, a na razini lokalne zajednice neposredno se ostvaruju zadaci koji su od javnog interesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Napomena
Autorica je dio uredničkog vijeća za 2. broj



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marija Jović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Jović, Marija
Odnosi s javnošću u sportu // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1 (2010), 2; 30-35 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Jović, M. (2010) Odnosi s javnošću u sportu. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1 (2), 30-35.
@article{article, author = {Jovi\'{c}, Marija}, year = {2010}, pages = {30-35}, keywords = {sport, kultura, mladi, obrazovanje, osobnost, razvoj, javni interes, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, PR, integracija, koordinacija i sinkronizacija, propaganda, marketing, promocija, ogla\v{s}avanje}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {1}, number = {2}, issn = {1847-702X}, title = {Odnosi s javno\v{s}\'{c}u u sportu}, keyword = {sport, kultura, mladi, obrazovanje, osobnost, razvoj, javni interes, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, PR, integracija, koordinacija i sinkronizacija, propaganda, marketing, promocija, ogla\v{s}avanje} }
@article{article, author = {Jovi\'{c}, Marija}, year = {2010}, pages = {30-35}, keywords = {sport, culture, youth, education, personality, development, public interest, public relations, PR, integration, coordination and synchronization, propaganda, marketing, promotion, advertising}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {1}, number = {2}, issn = {1847-702X}, title = {Public relations in sport}, keyword = {sport, culture, youth, education, personality, development, public interest, public relations, PR, integration, coordination and synchronization, propaganda, marketing, promotion, advertising} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font