Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 632200

Značenje dječje igre i obitelji u rehabilitaciji djece s teškoćama u razvoju


Grbić, Marina
Značenje dječje igre i obitelji u rehabilitaciji djece s teškoćama u razvoju, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za pedagogiju, Zadar


CROSBI ID: 632200 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značenje dječje igre i obitelji u rehabilitaciji djece s teškoćama u razvoju
(Meaning of children's games and family in the rehabilitation of children with disabilities)

Autori
Grbić, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za pedagogiju

Mjesto
Zadar

Datum
09.10

Godina
2012

Stranica
58

Mentor
Petani, Rozana

Ključne riječi
igra; razvoj djeteta; teškoće u razvoju; rehabilitacija; uloga obitelji.
(game; child development; disability; rehabilitation; family role)

Sažetak
Igra kao specifična aktivnost najbolje odgovara prirodi djeteta i osnovnim zakonitostima njegova psiho-fizičkog razvoja. Ona osigurava jedinstvo tjelesnog, intelektualnog, emocionalnog i društvenog razvoja. Proizlazi iz unutrašnje potrebe, ima svoju logiku koja se razlikuje od logike vanjske realnosti. Njezina je logika u tome što je u njoj realnost preoblikovana u skladu s dječjim doživljajem. Upravo zbog njezine lakoće prilagodljivosti potrebama djeteta, često se koristi u rehabilitaciji djece s teškoćama u razvoju. U igri odrasli moraju imati razumijevanja prema emocionalnom i intelektualnom razvoju djeteta. Veliku ulogu u razvoju djece ima i obitelj, a sa situacijom da dijete ima teškoće u razvoju njezina se uloga još više povećava. Svako područje razvoja čovjeka pod utjecajem je konteksta u kojem se odvija. Najvažniji kontekst u ranom djetinjstvu predstavlja upravo obitelj, u kojoj dijete provodi najveći dio vremena. U prvom dijelu rada prikazan je razvoj djeteta, uloga obitelji u razvoju, te različite teškoće koje mogu nastati tijekom razvoja. Istovremeno, ponuđeni su primjeri igara kojima je moguće poticati i vježbati što bolji razvoj. U drugom dijelu rada, bavimo se tematikom rehabilitacije teškoća u razvoju pri čemu naglasak stavljamo na ulogu igre i obitelj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Rozana Petani (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbić, Marina
Značenje dječje igre i obitelji u rehabilitaciji djece s teškoćama u razvoju, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za pedagogiju, Zadar
Grbić, M. (2012) 'Značenje dječje igre i obitelji u rehabilitaciji djece s teškoćama u razvoju', diplomski rad, diplomski, Odjel za pedagogiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Grbi\'{c}, Marina}, year = {2012}, pages = {58}, keywords = {igra, razvoj djeteta, te\v{s}ko\'{c}e u razvoju, rehabilitacija, uloga obitelji.}, title = {Zna\v{c}enje dje\v{c}je igre i obitelji u rehabilitaciji djece s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, keyword = {igra, razvoj djeteta, te\v{s}ko\'{c}e u razvoju, rehabilitacija, uloga obitelji.}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Grbi\'{c}, Marina}, year = {2012}, pages = {58}, keywords = {game, child development, disability, rehabilitation, family role}, title = {Meaning of children's games and family in the rehabilitation of children with disabilities}, keyword = {game, child development, disability, rehabilitation, family role}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font