Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 631868

Važnost izloga u stvaranju identiteta i atraktivnosti prodavnice


Renko, Sanda; Grgić, Inga;
Važnost izloga u stvaranju identiteta i atraktivnosti prodavnice // Marketing, 43/4 (2012), 270-278 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 631868 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost izloga u stvaranju identiteta i atraktivnosti prodavnice
(Importance of window in creating store identity and attractiveness)

Autori
Renko, Sanda ; Grgić, Inga ;

Izvornik
Marketing (0354-3471) 43/4 (2012); 270-278

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Prodavnica; izlog; dizajn; potrošači; maloprodavci
(Store; window; design; consumers; retailers)

Sažetak
Prilikom odabira prodavnice kupac najpre zapaža izlog koji ima važnu ulogu u strategiji prodaje. Izlog prodavnice je upravo ono što kupci prvo vide prilikom susreta sa prodavnicom. Dizajn izloga prodavnice može navesti kupca da uđe u prodavnicu i na temelju dizajna izloga kupac može saznati mnogo o brendu i proizvodima. U radu je, pored analize kako pojedini elementi dizajna izloga općenito deluju na kupce i njihovu percepciju, objašnjeno i kako isti privlače ili odbijaju kupce. Uzevši u obzir važnost istraživane problematike, ustanovljen je relativno mali broj radova koji se bave izlozima kao sredstvom komunikacije prodavnice s kupcima, te konačno i elementom kreiranja maloprodajne strategije. U tomu se ogleda znanstveni doprinos ovog rada. U radu su teoretske spoznaje nadopunjene rezultatima straživanja o važnosti izloga kako za prodavce, tako i za kupce. Istraživanje se sastojalo od dve faze. U prvoj fazi je kvalitativno metodom intervjuisanja među maloprodavcima ustanovljeno koji su najvažniji elementi izloga, koliko su opravdana sredstva za uređenje izloga, temeljem čega se donose odluke o dizajnu izloga i sl. Druga je faza obuhvatila istraživanje među potrošačima koje je provedeno metodom anketiranja on-line anketom kao instrumentom istraživanja. Istraživanje je ukazalo na atraktivnost izloga kao motivom za posetu prodavnici. Potvrđeno je da izlogom, odnosno elementima izloga (s posebnim naglaskom na oznake cena i cenovnih akcija) prodavnica odašilje određene poruke svojim kupcima.

Izvorni jezik
Srp

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanda Renko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Renko, Sanda; Grgić, Inga;
Važnost izloga u stvaranju identiteta i atraktivnosti prodavnice // Marketing, 43/4 (2012), 270-278 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Renko, S., Grgić, I. & (2012) Važnost izloga u stvaranju identiteta i atraktivnosti prodavnice. Marketing, 43/4, 270-278.
@article{article, author = {Renko, Sanda and Grgi\'{c}, Inga}, year = {2012}, pages = {270-278}, keywords = {Prodavnica, izlog, dizajn, potro\v{s}a\v{c}i, maloprodavci}, journal = {Marketing}, volume = {43/4}, issn = {0354-3471}, title = {Va\v{z}nost izloga u stvaranju identiteta i atraktivnosti prodavnice}, keyword = {Prodavnica, izlog, dizajn, potro\v{s}a\v{c}i, maloprodavci} }
@article{article, author = {Renko, Sanda and Grgi\'{c}, Inga}, year = {2012}, pages = {270-278}, keywords = {Store, window, design, consumers, retailers}, journal = {Marketing}, volume = {43/4}, issn = {0354-3471}, title = {Importance of window in creating store identity and attractiveness}, keyword = {Store, window, design, consumers, retailers} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font