Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 631599

Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile


Jozić, Ivana
Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile // Jezikoslovlje, 14 (2013), 1; 161-195 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 631599 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile
(Semiotic aspects in the analysis of car advertisements)

Autori
Jozić, Ivana

Izvornik
Jezikoslovlje (1331-7202) 14 (2013), 1; 161-195

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
semiotika ; slika ; tekst ; reklamna poruka
(semiotics ; picture ; text ; advertisement)

Sažetak
Članak se bavi istraživanjem spoja teksta i slike u reklamnim porukama za automobile. Osobita se pozornost poklanja semiotičkome tumačenju slika kao neovisnoga sustava, njegovim pravilima i posebnostima. Kontrastivno se analiziraju tekst i slika, te se istražuje kako oba dijela reklamnog iskaza ostvaruju informativnu, apelativnu i persuazivnu funkciju. Tezu o suovisnosti teksta i slika u reklamama kao uporabnim tekstovima potkrepljuje i činjenica da oba sustava svoje puno značenje postižu tek u interakciji u komunikacijskome procesu, koji, premda jednosmjeran, neizostavno uključuje i vlastitu interpretaciju recipijenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Ivana Jozić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jozić, Ivana
Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile // Jezikoslovlje, 14 (2013), 1; 161-195 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Jozić, I. (2013) Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile. Jezikoslovlje, 14 (1), 161-195.
@article{article, author = {Jozi\'{c}, Ivana}, year = {2013}, pages = {161-195}, keywords = {semiotika, slika, tekst, reklamna poruka}, journal = {Jezikoslovlje}, volume = {14}, number = {1}, issn = {1331-7202}, title = {Semioti\v{c}ki aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile}, keyword = {semiotika, slika, tekst, reklamna poruka} }
@article{article, author = {Jozi\'{c}, Ivana}, year = {2013}, pages = {161-195}, keywords = {semiotics, picture, text, advertisement}, journal = {Jezikoslovlje}, volume = {14}, number = {1}, issn = {1331-7202}, title = {Semiotic aspects in the analysis of car advertisements}, keyword = {semiotics, picture, text, advertisement} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font