Pregled bibliografske jedinice broj: 631599
Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile
Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile // Jezikoslovlje, 14 (2013), 1; 161-195 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 631599 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile
(Semiotic aspects in the analysis of car advertisements)
Autori
Jozić, Ivana
Izvornik
Jezikoslovlje (1331-7202) 14
(2013), 1;
161-195
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
semiotika ; slika ; tekst ; reklamna poruka
(semiotics ; picture ; text ; advertisement)
Sažetak
Članak se bavi istraživanjem spoja teksta i slike u reklamnim porukama za automobile. Osobita se pozornost poklanja semiotičkome tumačenju slika kao neovisnoga sustava, njegovim pravilima i posebnostima. Kontrastivno se analiziraju tekst i slika, te se istražuje kako oba dijela reklamnog iskaza ostvaruju informativnu, apelativnu i persuazivnu funkciju. Tezu o suovisnosti teksta i slika u reklamama kao uporabnim tekstovima potkrepljuje i činjenica da oba sustava svoje puno značenje postižu tek u interakciji u komunikacijskome procesu, koji, premda jednosmjeran, neizostavno uključuje i vlastitu interpretaciju recipijenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus