Pregled bibliografske jedinice broj: 631468
Nastava stranog jezika u realnom i virtualnom prostoru i vremenu
Nastava stranog jezika u realnom i virtualnom prostoru i vremenu // Prostor i vrijeme u jeziku: Jezik u prostoru i vremenu / Brdar, Mario ; Omazić, Marija ; Pavičić Takač, Višnja ; Gradečak-Erdeljić, Tanja ; Buljan, Gabrijela (ur.).
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2010. str. 233-241 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 631468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava stranog jezika u realnom i virtualnom prostoru i vremenu
(Teaching Foreign Languages in Real and Virtual Space and Time)
Autori
Šepić, Tatjana ; Blažević, Branka ; Rončević, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Prostor i vrijeme u jeziku: Jezik u prostoru i vremenu
/ Brdar, Mario ; Omazić, Marija ; Pavičić Takač, Višnja ; Gradečak-Erdeljić, Tanja ; Buljan, Gabrijela - Osijek : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2010, 233-241
ISBN
978-953-314-017-9
Skup
Prostor i vrijeme u jeziku: Jezik u prostoru i vremenu
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 21.05.2009. - 23.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
realni/virtualni prostor i vrijeme; online učenje; ESP
(real/virtual space and time; online learning; ESP)
Sažetak
Dok klasični vid nastave podrazumijeva i fizičku uključenost nastavnika i učenika u istom prostoru (razredu) i vremenu (nastavni sat), koncept e-učenja pomiče granice učenja na prostornu dislociranost učesnika u nastavnom procesu u kojem učenik relativno samostalno upravlja vremenom u savladavanju zadanog programa. Suvremene metode učenja sve više uključuju multimedijska pomagala, a sadržaji na webu (komplementarni i suplementarni) sve su brojniji. Ovaj rad pokušava odgovoriti na pitanje je li moguće u potpunosti zamijeniti klasičnu nastavu stranog jezika u realnom vremenu i prostoru virtualnom, u kojoj bi jedina komunikacija između studenata i nastavnika bila online. Kao uzorak za istraživanje odabrani su redoviti studenti druge godine stručnog studija informatike na Veleučilištu u Rijeci koji su jednu akademsku godinu pratili nastavu engleskog jezika podijeljeni u online i offline skupinu. Obje skupine imale su nastavni materijal identičnog sadržaja, koji je bio neznatno izmijenjen i prilagođen online nastavi. Na osnovi rezultata dobivenih pismenim i usmenim testiranjem svih studenata pokušalo se ustanoviti kako i u kojoj mjeri faktor virtualnog i realnog vremena i prostora utječe na uspješnost usvajanja stranog jezika u području gramatike i stručnih tekstova, dok je popratna anketa pokazala kako su studenti percipirali svoje eventualno napredovanje u savladavanju gradiva te njihovo zadovoljstvo cjelokupnom online nastavom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Rijeci