Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 631357

Utjecaj postprodajnih usluga na rast prodaje na autobusnom tržištu Republike Hrvatske


Družijanić, Josip;
Utjecaj postprodajnih usluga na rast prodaje na autobusnom tržištu Republike Hrvatske, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 631357 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj postprodajnih usluga na rast prodaje na autobusnom tržištu Republike Hrvatske
(Impact of after sales services on sales growth on bus market of Croatia)

Autori
Družijanić, Josip ;

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.12

Godina
2012

Stranica
90

Mentor
Renko, Sanda ;

Ključne riječi
postprodaja; usluge; autobus; kupac; prodaja; trgovinsko poduzeće
(after-sales; services; bus; customer; sale; commercial company)

Sažetak
U današnjem suvremenom gospodarskom sustavu, postprodajne usluge imaju sve dominantniju ulogu i postaju važan čimbenik u povećanju prodaje. Kako bi se utvrdio utjecaj postprodajnih usluga na rast prodaje na autobusnom tržištu provedeno je istraživanje na uzorku od 24 autobusna poduzeća na području Republike Hrvatske, koje je pokazalo: 1) primjenom postprodajnih usluga poduzeće utječe na povećanje prodaje, 2) primjenom postprodajnih aktivnosti trgovinsko poduzeće utječe na povećanje lojalnosti kupaca ; 3) primjena postprodajnih usluga utječe i na sprečavanje eventuačnog prekida poslovnog odnosa između kupca i trgovinskog poduzeća

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanda Renko (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Družijanić, Josip;
Utjecaj postprodajnih usluga na rast prodaje na autobusnom tržištu Republike Hrvatske, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Družijanić, J. & (2012) 'Utjecaj postprodajnih usluga na rast prodaje na autobusnom tržištu Republike Hrvatske', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dru\v{z}ijani\'{c}, Josip}, year = {2012}, pages = {90}, keywords = {postprodaja, usluge, autobus, kupac, prodaja, trgovinsko poduze\'{c}e}, title = {Utjecaj postprodajnih usluga na rast prodaje na autobusnom tr\v{z}i\v{s}tu Republike Hrvatske}, keyword = {postprodaja, usluge, autobus, kupac, prodaja, trgovinsko poduze\'{c}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dru\v{z}ijani\'{c}, Josip}, year = {2012}, pages = {90}, keywords = {after-sales, services, bus, customer, sale, commercial company}, title = {Impact of after sales services on sales growth on bus market of Croatia}, keyword = {after-sales, services, bus, customer, sale, commercial company}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font