Pregled bibliografske jedinice broj: 631357
Utjecaj postprodajnih usluga na rast prodaje na autobusnom tržištu Republike Hrvatske
Utjecaj postprodajnih usluga na rast prodaje na autobusnom tržištu Republike Hrvatske, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 631357 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj postprodajnih usluga na rast prodaje na autobusnom tržištu Republike Hrvatske
(Impact of after sales services on sales growth on bus market of Croatia)
Autori
Družijanić, Josip ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.12
Godina
2012
Stranica
90
Mentor
Renko, Sanda ;
Ključne riječi
postprodaja; usluge; autobus; kupac; prodaja; trgovinsko poduzeće
(after-sales; services; bus; customer; sale; commercial company)
Sažetak
U današnjem suvremenom gospodarskom sustavu, postprodajne usluge imaju sve dominantniju ulogu i postaju važan čimbenik u povećanju prodaje. Kako bi se utvrdio utjecaj postprodajnih usluga na rast prodaje na autobusnom tržištu provedeno je istraživanje na uzorku od 24 autobusna poduzeća na području Republike Hrvatske, koje je pokazalo: 1) primjenom postprodajnih usluga poduzeće utječe na povećanje prodaje, 2) primjenom postprodajnih aktivnosti trgovinsko poduzeće utječe na povećanje lojalnosti kupaca ; 3) primjena postprodajnih usluga utječe i na sprečavanje eventuačnog prekida poslovnog odnosa između kupca i trgovinskog poduzeća
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija