Pregled bibliografske jedinice broj: 631355
Utjecaj zadovoljstva klijenata na konkurentnost poduzeća u veleprodaji farmaceutskih proizvoda
Utjecaj zadovoljstva klijenata na konkurentnost poduzeća u veleprodaji farmaceutskih proizvoda, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 631355 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj zadovoljstva klijenata na konkurentnost poduzeća u veleprodaji farmaceutskih proizvoda
(Impact of customer satisfaction on company competitiveness in wholesale of pharmaceutical products)
Autori
Matić, Andreja ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
14.12
Godina
2012
Stranica
187
Mentor
Renko, Sanda ;
Ključne riječi
zadovoljstvo; potrošači; konkurentnost; farmaceutski proizvodi
(satisfaction; consumers; competitiveness; pharmaceutical products)
Sažetak
Cilj ovog rada bio je obraditi i definirati koje su glavne značajke i elementi poslovanja veledrogerija koje njihovi klijenti smatraju važnima u međusobnom poslovanju te definirati na kojim segmentima veledrogerije tj. distibuteri farmaceutskih proizvoda mogu graditi konkurentske prednosti. Na tržištu distribucije farmaceutskih proizvoda, svi distributeri pružaju gotovo istu uslugu i upravo bi to trebalo biti pokretač akcija poduzeća da istraživanjem zadovoljstva klijenata stvori smjernice za građenje i jačanje konkurentske prednosti i diferncijacije na tržištu
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija