Pregled bibliografske jedinice broj: 631354
Utjecaj ambalaže na potrošačev odabir na prodajnom mjestu
utjecaj ambalaže na potrošačev odabir na prodajnom mjestu, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 631354 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj ambalaže na potrošačev odabir na prodajnom mjestu
(Influence of packaging on consumer`s choice on point of sale)
Autori
Vizec, Renata ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.10
Godina
2012
Stranica
117
Mentor
Renko, Sanda ;
Ključne riječi
ambalaža ; proizvod ; prodaja ; potrošač ; odluka o kupovini
(packaging ; product ; sale ; consumer ; buying decision)
Sažetak
Ambalaža i njene funkcije razvijale su se kroz stoljeća, od prvobitne zaštitne i transportne funkcije do današnjih, suvremenih i promotivnih funkcija. Danas ambalaža egzistira kao integralni dio proizvoda. Ona predstavlja proizvođača i njegov proizvod, daje informacije o proizvodu, privlači pažnju potrošača i utječe na njegove odluke jedinstvenom kombinacijom materijala, boja, teksta i oblika. Ona predstavlja prvi susret kupca sa proizvodom kojim se uspostavlja neverbalna komunikacija. Iz provedenog istraživanja vidljivo je kako većina potrošača odluku o odabiru proizvoda donosi u prodavaonici, u trenutku kupnje. Izrazito visok postotak potrošača koji se odlučuju pred policom potvrđuje teze o važnosti, značenju i utjecaju ambalaže na potrošačev odabir pri kupovini proizvoda
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija