Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 631354

Utjecaj ambalaže na potrošačev odabir na prodajnom mjestu


Vizec, Renata;
utjecaj ambalaže na potrošačev odabir na prodajnom mjestu, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 631354 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj ambalaže na potrošačev odabir na prodajnom mjestu
(Influence of packaging on consumer`s choice on point of sale)

Autori
Vizec, Renata ;

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
23.10

Godina
2012

Stranica
117

Mentor
Renko, Sanda ;

Ključne riječi
ambalaža ; proizvod ; prodaja ; potrošač ; odluka o kupovini
(packaging ; product ; sale ; consumer ; buying decision)

Sažetak
Ambalaža i njene funkcije razvijale su se kroz stoljeća, od prvobitne zaštitne i transportne funkcije do današnjih, suvremenih i promotivnih funkcija. Danas ambalaža egzistira kao integralni dio proizvoda. Ona predstavlja proizvođača i njegov proizvod, daje informacije o proizvodu, privlači pažnju potrošača i utječe na njegove odluke jedinstvenom kombinacijom materijala, boja, teksta i oblika. Ona predstavlja prvi susret kupca sa proizvodom kojim se uspostavlja neverbalna komunikacija. Iz provedenog istraživanja vidljivo je kako većina potrošača odluku o odabiru proizvoda donosi u prodavaonici, u trenutku kupnje. Izrazito visok postotak potrošača koji se odlučuju pred policom potvrđuje teze o važnosti, značenju i utjecaju ambalaže na potrošačev odabir pri kupovini proizvoda

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanda Renko (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vizec, Renata;
utjecaj ambalaže na potrošačev odabir na prodajnom mjestu, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
Vizec, R. & (2012) 'utjecaj ambalaže na potrošačev odabir na prodajnom mjestu', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vizec, Renata}, year = {2012}, pages = {117}, keywords = {ambala\v{z}a, proizvod, prodaja, potro\v{s}a\v{c}, odluka o kupovini}, title = {utjecaj ambala\v{z}e na potro\v{s}a\v{c}ev odabir na prodajnom mjestu}, keyword = {ambala\v{z}a, proizvod, prodaja, potro\v{s}a\v{c}, odluka o kupovini}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vizec, Renata}, year = {2012}, pages = {117}, keywords = {packaging, product, sale, consumer, buying decision}, title = {Influence of packaging on consumer`s choice on point of sale}, keyword = {packaging, product, sale, consumer, buying decision}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font