Pregled bibliografske jedinice broj: 631353
Unapređenje prodaje u trgovini posredstvom marketinških agencija
Unapređenje prodaje u trgovini posredstvom marketinških agencija, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 631353 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unapređenje prodaje u trgovini posredstvom marketinških agencija
(Sales improvement in trade thanks to marketing agencies)
Autori
Muravec, Josip ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.10
Godina
2012
Stranica
110
Mentor
Renko, Sanda ;
Ključne riječi
unapređenje prodaje ; merchandising ; nagradne igre ; programi lojalnosti ; promocije u prodavaonici
(sales promotion ; merchandising ; sweepstakes ; loyalty programs ; in store promotion)
Sažetak
Promotivne aktivnosti u cjelini čine vrlo važan dio marketinške strategije svakog poduzeća. Oglašavanje, unapređenje prodaje, odnosi s javnošću i osobna prodaja kao četiri temeljne promotivne aktivnosti čine temelj promocije, iako velik broj autora pridodaje interaktivni i direktni marketing kao zasebne elemente promotivnog miksa. Povezanost promotivnih aktivnosti bez obzira pripadaju li one ATL ili BTL marketingu je vrlo važna te je njihova usklađenost ključna za postizanje ciljeva
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija