Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 631353

Unapređenje prodaje u trgovini posredstvom marketinških agencija


Muravec, Josip;
Unapređenje prodaje u trgovini posredstvom marketinških agencija, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 631353 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Unapređenje prodaje u trgovini posredstvom marketinških agencija
(Sales improvement in trade thanks to marketing agencies)

Autori
Muravec, Josip ;

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
16.10

Godina
2012

Stranica
110

Mentor
Renko, Sanda ;

Ključne riječi
unapređenje prodaje ; merchandising ; nagradne igre ; programi lojalnosti ; promocije u prodavaonici
(sales promotion ; merchandising ; sweepstakes ; loyalty programs ; in store promotion)

Sažetak
Promotivne aktivnosti u cjelini čine vrlo važan dio marketinške strategije svakog poduzeća. Oglašavanje, unapređenje prodaje, odnosi s javnošću i osobna prodaja kao četiri temeljne promotivne aktivnosti čine temelj promocije, iako velik broj autora pridodaje interaktivni i direktni marketing kao zasebne elemente promotivnog miksa. Povezanost promotivnih aktivnosti bez obzira pripadaju li one ATL ili BTL marketingu je vrlo važna te je njihova usklađenost ključna za postizanje ciljeva

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanda Renko (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Muravec, Josip;
Unapređenje prodaje u trgovini posredstvom marketinških agencija, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
Muravec, J. & (2012) 'Unapređenje prodaje u trgovini posredstvom marketinških agencija', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Muravec, Josip}, year = {2012}, pages = {110}, keywords = {unapre\djenje prodaje, merchandising, nagradne igre, programi lojalnosti, promocije u prodavaonici}, title = {Unapre\djenje prodaje u trgovini posredstvom marketin\v{s}kih agencija}, keyword = {unapre\djenje prodaje, merchandising, nagradne igre, programi lojalnosti, promocije u prodavaonici}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Muravec, Josip}, year = {2012}, pages = {110}, keywords = {sales promotion, merchandising, sweepstakes, loyalty programs, in store promotion}, title = {Sales improvement in trade thanks to marketing agencies}, keyword = {sales promotion, merchandising, sweepstakes, loyalty programs, in store promotion}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font