Pregled bibliografske jedinice broj: 631346
Važnost upravljanja kategorijama proizvoda za poslovanje drogerija
Važnost upravljanja kategorijama proizvoda za poslovanje drogerija, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 631346 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost upravljanja kategorijama proizvoda za poslovanje drogerija
(Importance of managing product categories for drugstore business)
Autori
Fištrek, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
09.10
Godina
2012
Stranica
88
Mentor
Renko, Sanda ;
Ključne riječi
kategorije proizvoda ; drogerija ; maloprodaja
(product categories ; drugstore ; retail)
Sažetak
U radu su vezano uz proces upravljanja kategorijama proizvoda detaljno onjašnjeni termini kategorije, menadžeraupravljanja kategorijama proizvoda i procesa upravljanja kategorijama proizvoda po fazi. Prikazani su suvremeni odnosi i trendovi u trgovini kroz osvrt na suvremeno maloprodajno tržište u Republici Hrvatskoj i maloprodajne oblike koji se na njemu pojavljuju, kao i termine koji se vezuju uz suvremene trendove poput privatnih robnih marki, programa vjernosti i koncepta tajnog kupovanja. Provedeno empirijsko istraživanje na uzorku od tri lanca drogerija na hrvatskom tržištu pokazalo je da postoji trend upravljanja kategorijama proizvoda u poslovanju drogerija. Rezultatima se dobio uvid u uspješnost poslovanja navedenih lanaca drogerija nakon implementacije procesa upravljanja kategorijama proizvoda
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Sanda Renko
(mentor)