Pregled bibliografske jedinice broj: 63121
Osnovna područja primjene marketinga u financijskim institucijama u tranzicijskim i nedovoljno razvijenim zemljama
Osnovna područja primjene marketinga u financijskim institucijama u tranzicijskim i nedovoljno razvijenim zemljama // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 11; 476-494 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 63121 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnovna područja primjene marketinga u financijskim institucijama u tranzicijskim i nedovoljno razvijenim zemljama
(Main Spheres of Marketing Application in Financial Institutions of Transitional and Less Developed Countries)
Autori
Tomašević Lišanin, Marija ; Pavičić, Jurica ; Renko, Fran
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 50
(1999), 11;
476-494
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
marketing; financijske institucije; tranzicija
(marketing; financial institutions; transition)
Sažetak
Autori ovog članka smatraju da se efikasan marketing u financijskim institucijama u tranzicijskim i nedovoljno razvijenim zemljama mora usmjeravati na rješavanje triju osnovnih marketinških problema tih institucija: na izgradnju povjerenja, na informiranje i na izgradnju kvalitetnih dugoročnih odnosa s komitentima pa su stoga tome problemu posvetili posebnu pažnju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA