Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 63121

Osnovna područja primjene marketinga u financijskim institucijama u tranzicijskim i nedovoljno razvijenim zemljama


Tomašević Lišanin, Marija; Pavičić, Jurica; Renko, Fran
Osnovna područja primjene marketinga u financijskim institucijama u tranzicijskim i nedovoljno razvijenim zemljama // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 11; 476-494 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 63121 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnovna područja primjene marketinga u financijskim institucijama u tranzicijskim i nedovoljno razvijenim zemljama
(Main Spheres of Marketing Application in Financial Institutions of Transitional and Less Developed Countries)

Autori
Tomašević Lišanin, Marija ; Pavičić, Jurica ; Renko, Fran

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 50 (1999), 11; 476-494

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
marketing; financijske institucije; tranzicija
(marketing; financial institutions; transition)

Sažetak
Autori ovog članka smatraju da se efikasan marketing u financijskim institucijama u tranzicijskim i nedovoljno razvijenim zemljama mora usmjeravati na rješavanje triju osnovnih marketinških problema tih institucija: na izgradnju povjerenja, na informiranje i na izgradnju kvalitetnih dugoročnih odnosa s komitentima pa su stoga tome problemu posvetili posebnu pažnju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067006

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jurica Pavičić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tomašević Lišanin, Marija; Pavičić, Jurica; Renko, Fran
Osnovna područja primjene marketinga u financijskim institucijama u tranzicijskim i nedovoljno razvijenim zemljama // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 11; 476-494 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Tomašević Lišanin, M., Pavičić, J. & Renko, F. (1999) Osnovna područja primjene marketinga u financijskim institucijama u tranzicijskim i nedovoljno razvijenim zemljama. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (11), 476-494.
@article{article, author = {Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Renko, Fran}, year = {1999}, pages = {476-494}, keywords = {marketing, financijske institucije, tranzicija}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {50}, number = {11}, issn = {0424-7558}, title = {Osnovna podru\v{c}ja primjene marketinga u financijskim institucijama u tranzicijskim i nedovoljno razvijenim zemljama}, keyword = {marketing, financijske institucije, tranzicija} }
@article{article, author = {Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Renko, Fran}, year = {1999}, pages = {476-494}, keywords = {marketing, financial institutions, transition}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {50}, number = {11}, issn = {0424-7558}, title = {Main Spheres of Marketing Application in Financial Institutions of Transitional and Less Developed Countries}, keyword = {marketing, financial institutions, transition} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font