Pregled bibliografske jedinice broj: 631203
UTJECAJ EKONOMSKE KRIZE NA KUPOVINU PROIZVOĐAČKIH I TRGOVAČKIH MARKI I ULOGA BREND MENADŽERA U PODUZEĆU
UTJECAJ EKONOMSKE KRIZE NA KUPOVINU PROIZVOĐAČKIH I TRGOVAČKIH MARKI I ULOGA BREND MENADŽERA U PODUZEĆU // Globalna ekonomska kriza i poslovna ekonomija- Izazovi teorije i prakse
Novi Sad, Srbija, 2013. str. 143-150 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 631203 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UTJECAJ EKONOMSKE KRIZE NA KUPOVINU PROIZVOĐAČKIH I TRGOVAČKIH MARKI I ULOGA BREND MENADŽERA U PODUZEĆU
(IMPACT OF ECONOMICS CRISIS ON THE PURCHASE OF THE BRAND AND PRIVATE LABEL AND ROLE OF BRAND MANAGER IN THE COMPANY)
Autori
Nedović, Mirjana ; Barić Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
Globalna ekonomska kriza i poslovna ekonomija- Izazovi teorije i prakse
Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 29.05.2013. - 30.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Ekonomska kriza ; potrošači ; trgovačka marka ; Brend menadžer
(Economic crisis ; consumers ; private label ; brand ; brand manager)
Sažetak
Globalna ekonomska kriza utječe na sve segmente gospodarstva pa tako i na menadžment trgovinskog poslovanja. Kupovna moć potrošača se smanjila uslijed utjecaja negativnih efekta krize koja je potom doprinijela i povećanoj nezaposlenosti stanovništva. U takvom promjenjivom okruženju i trgovinska poduzeća su prilagodila svoje poslovanje novonastalim okolnostima. Na tržištu roba široke potrošnje uz već postojeće proizvođačke marke proizvoda pojavile su se i trgovačke (privatne) marke koje su cjenovno povoljnije, a potrošači su danas cjenovno osjetljivi više nego ikada prije. Stoga, uloga Brend menadžera koji upravlja proizvođačkim markama postaje iznimno važna posebice zbog trenda porasta potrošnje trgovačkih marki. Korisno je spoznati njegovu uloga i položaj u poduzeću. Cilj ovog rada jest ustanoviti stavove potrošača o trgovačkim i proizvođačkim markama. Rezultati istraživanja potvrđuju da većina ispitanika misli da su trgovačke marke jednake kao i proizvođačke, te da pružaju dobru vrijednost za novac. Ova spoznaja biti će koristan alat Brend menadžerima u kreiranju odgovarajuće strategije nastupa na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Profili:
Mirjana Nedović Čabarkapa
(autor)