Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 631203

UTJECAJ EKONOMSKE KRIZE NA KUPOVINU PROIZVOĐAČKIH I TRGOVAČKIH MARKI I ULOGA BREND MENADŽERA U PODUZEĆU


Nedović, Mirjana; Barić Marina
UTJECAJ EKONOMSKE KRIZE NA KUPOVINU PROIZVOĐAČKIH I TRGOVAČKIH MARKI I ULOGA BREND MENADŽERA U PODUZEĆU // Globalna ekonomska kriza i poslovna ekonomija- Izazovi teorije i prakse
Novi Sad, Srbija, 2013. str. 143-150 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 631203 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ EKONOMSKE KRIZE NA KUPOVINU PROIZVOĐAČKIH I TRGOVAČKIH MARKI I ULOGA BREND MENADŽERA U PODUZEĆU
(IMPACT OF ECONOMICS CRISIS ON THE PURCHASE OF THE BRAND AND PRIVATE LABEL AND ROLE OF BRAND MANAGER IN THE COMPANY)

Autori
Nedović, Mirjana ; Barić Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
Globalna ekonomska kriza i poslovna ekonomija- Izazovi teorije i prakse

Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 29.05.2013. - 30.05.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Ekonomska kriza ; potrošači ; trgovačka marka ; Brend menadžer
(Economic crisis ; consumers ; private label ; brand ; brand manager)

Sažetak
Globalna ekonomska kriza utječe na sve segmente gospodarstva pa tako i na menadžment trgovinskog poslovanja. Kupovna moć potrošača se smanjila uslijed utjecaja negativnih efekta krize koja je potom doprinijela i povećanoj nezaposlenosti stanovništva. U takvom promjenjivom okruženju i trgovinska poduzeća su prilagodila svoje poslovanje novonastalim okolnostima. Na tržištu roba široke potrošnje uz već postojeće proizvođačke marke proizvoda pojavile su se i trgovačke (privatne) marke koje su cjenovno povoljnije, a potrošači su danas cjenovno osjetljivi više nego ikada prije. Stoga, uloga Brend menadžera koji upravlja proizvođačkim markama postaje iznimno važna posebice zbog trenda porasta potrošnje trgovačkih marki. Korisno je spoznati njegovu uloga i položaj u poduzeću. Cilj ovog rada jest ustanoviti stavove potrošača o trgovačkim i proizvođačkim markama. Rezultati istraživanja potvrđuju da većina ispitanika misli da su trgovačke marke jednake kao i proizvođačke, te da pružaju dobru vrijednost za novac. Ova spoznaja biti će koristan alat Brend menadžerima u kreiranju odgovarajuće strategije nastupa na tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru


Citiraj ovu publikaciju:

Nedović, Mirjana; Barić Marina
UTJECAJ EKONOMSKE KRIZE NA KUPOVINU PROIZVOĐAČKIH I TRGOVAČKIH MARKI I ULOGA BREND MENADŽERA U PODUZEĆU // Globalna ekonomska kriza i poslovna ekonomija- Izazovi teorije i prakse
Novi Sad, Srbija, 2013. str. 143-150 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Nedović, M. & Barić Marina (2013) UTJECAJ EKONOMSKE KRIZE NA KUPOVINU PROIZVOĐAČKIH I TRGOVAČKIH MARKI I ULOGA BREND MENADŽERA U PODUZEĆU. U: Globalna ekonomska kriza i poslovna ekonomija- Izazovi teorije i prakse.
@article{article, author = {Nedovi\'{c}, Mirjana}, year = {2013}, pages = {143-150}, keywords = {Ekonomska kriza, potro\v{s}a\v{c}i, trgova\v{c}ka marka, Brend menad\v{z}er}, title = {UTJECAJ EKONOMSKE KRIZE NA KUPOVINU PROIZVO\DJA\v{C}KIH I TRGOVA\v{C}KIH MARKI I ULOGA BREND MENAD\v{Z}ERA U PODUZE\'{C}U}, keyword = {Ekonomska kriza, potro\v{s}a\v{c}i, trgova\v{c}ka marka, Brend menad\v{z}er}, publisherplace = {Novi Sad, Srbija} }
@article{article, author = {Nedovi\'{c}, Mirjana}, year = {2013}, pages = {143-150}, keywords = {Economic crisis, consumers, private label, brand, brand manager}, title = {IMPACT OF ECONOMICS CRISIS ON THE PURCHASE OF THE BRAND AND PRIVATE LABEL AND ROLE OF BRAND MANAGER IN THE COMPANY}, keyword = {Economic crisis, consumers, private label, brand, brand manager}, publisherplace = {Novi Sad, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font