Pregled bibliografske jedinice broj: 63116
Prikaz programa Kako da učenje ne bude mučenje
Prikaz programa Kako da učenje ne bude mučenje // 7.godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Split: Hrvatsko psihološko društvo, Društvo psihologa u Splitu, 1999. str. 53-54 (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 63116 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz programa Kako da učenje ne bude mučenje
(The Learning Skills Training Program How to Make Learning not to be Torchuring)
Autori
Pregrad, Jasenka ; Vizek - Vidović, Vlasta ; Delale, Eva Anđela ; Vrdoljak, Ljiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
7.godišnja konferencija hrvatskih psihologa
/ - Split : Hrvatsko psihološko društvo, Društvo psihologa u Splitu, 1999, 53-54
Skup
7.godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 26.10.1999. - 30.10.1999
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
strategije učenja; iskustveno učenje; školsko postignuće
(learning skills; workshop; school achievement)
Sažetak
Tijekom mnogih godina obrazovanja, učenike nitko sustavno ne uči kako učiti, dok oni doživljavaju svoju ulogu pasivnom, a obrazovne sadržaje beskorisnima.
Osmislili smo program "Kako da učenje ne bude mučenje". Ishodi programa su veća osviještenost vlastite motivacije za učenje, bolje vještine koncentracije, poznavanje principa organizacije učenja u dnevnom rasporedu aktivnosti, primjena osnovnih principa psihologije učenja u školskom učenju, vladanje strategijama smislenog učenja, pravljenja bilješki, rješavanja zadataka, vladanje tremom, te poznavanje efikasnih strategija pismenog i usmenog odgovaranja.
Osim povećanja efikasnosti učenja, ojačavanjem osjećaja vlastite kontrole i smislenosti učenja jača se i motivacija.
Program se odvija u tri uzrastno homogene skupine, u malim grupama, koristeći iskustveni, diskusioni i radionički način rada. Jedna radionica posvećena je roditeljima.
Evaluirana je kavliteta izvedbe i učinkovitost programa pred i post tretman nacrtom.
Do sada je program završilo u Društvu za psihološku pomoć u Zagrebu 153 učenika i u Osnovnoj školi Slunj 15 učenika s teškoćama u učenju.
Po završetku programa učenici u prosjeku povećaju efikasnost učenja, poboljšaju ocjene i promijene sliku sebe u području kontrole neuspjeha.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo
POVEZANOST RADA