Pregled bibliografske jedinice broj: 63108
Važnost različitog pristupa u poslovnom komuniciranju
Važnost različitog pristupa u poslovnom komuniciranju // Računovodstvo i financije, 42 (1996), 8; 86-91 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 63108 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost različitog pristupa u poslovnom komuniciranju
(The Importance of Differential Approach in Business Communication)
Autori
Matić, Božo ; Pavičić, Jurica
Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) 42
(1996), 8;
86-91
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
poslovno komuniciranje; segmentacija
(business communication; segmentation)
Sažetak
U svakodnevnoj poslovnoj praksi poslovni ljudi komuniciraju s čitavim nizom osoba: suradnicima, dobavljačima, kupcima, inozemnim poslovnim partnerima, dužnosnicima iz organa uprave i dr. Oni se međusobno razlikuju, a te razlike zahtijevaju i diferencirani pristup svakom od njih kako bi proces poslovnog komuniciranja bio što efikasniji i kako bi se ostvarili željeni ciljevi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija