Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 63108

Važnost različitog pristupa u poslovnom komuniciranju


Matić, Božo; Pavičić, Jurica
Važnost različitog pristupa u poslovnom komuniciranju // Računovodstvo i financije, 42 (1996), 8; 86-91 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 63108 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost različitog pristupa u poslovnom komuniciranju
(The Importance of Differential Approach in Business Communication)

Autori
Matić, Božo ; Pavičić, Jurica

Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) 42 (1996), 8; 86-91

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
poslovno komuniciranje; segmentacija
(business communication; segmentation)

Sažetak
U svakodnevnoj poslovnoj praksi poslovni ljudi komuniciraju s čitavim nizom osoba: suradnicima, dobavljačima, kupcima, inozemnim poslovnim partnerima, dužnosnicima iz organa uprave i dr. Oni se međusobno razlikuju, a te razlike zahtijevaju i diferencirani pristup svakom od njih kako bi proces poslovnog komuniciranja bio što efikasniji i kako bi se ostvarili željeni ciljevi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067006

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Božo Matić (autor)

Avatar Url Jurica Pavičić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matić, Božo; Pavičić, Jurica
Važnost različitog pristupa u poslovnom komuniciranju // Računovodstvo i financije, 42 (1996), 8; 86-91 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Matić, B. & Pavičić, J. (1996) Važnost različitog pristupa u poslovnom komuniciranju. Računovodstvo i financije, 42 (8), 86-91.
@article{article, author = {Mati\'{c}, Bo\v{z}o and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica}, year = {1996}, pages = {86-91}, keywords = {poslovno komuniciranje, segmentacija}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo i financije}, volume = {42}, number = {8}, issn = {0350-4506}, title = {Va\v{z}nost razli\v{c}itog pristupa u poslovnom komuniciranju}, keyword = {poslovno komuniciranje, segmentacija} }
@article{article, author = {Mati\'{c}, Bo\v{z}o and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica}, year = {1996}, pages = {86-91}, keywords = {business communication, segmentation}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo i financije}, volume = {42}, number = {8}, issn = {0350-4506}, title = {The Importance of Differential Approach in Business Communication}, keyword = {business communication, segmentation} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font