Pregled bibliografske jedinice broj: 631076
Utjecaj politike povrata kupljenog proizvoda na rezultate prodaje
Utjecaj politike povrata kupljenog proizvoda na rezultate prodaje, 2011., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 631076 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj politike povrata kupljenog proizvoda na rezultate prodaje
(Role of return retail policy of bought products on sales results)
Autori
Ledecki, Tihana ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
11.10
Godina
2011
Stranica
113
Mentor
Renko, Sanda ;
Ključne riječi
zaštita potrošača ; uvjeti prodaje ; proizvod s nedostatkom ; fenomen posjeda ; politika povrata proizvoda
(consumers protection ; sale conditions ; defective products ; endowment effect ; retail return policy)
Sažetak
U radu je prikazan sustav zaštite potrošača u SAD, EU i RH, s posebnim osvrtom na politiku povrata proizvoda i rješavanje potrošačkih sporova s trgovcem. U radu su isto tako prikazana saznanja o teorijskim postavkama politike povrata proizvoda te o fenomenu posjeda, odnosno činjenici da potrošači više vrednuju proizvod koji posjeduju i da ga nemaju potrebu vratiti ili zamijeniti za drugi iste vrste ako ispravno funkcionira. Uz spomenuto, provedeno je i istraživanje stavova maloprodajnih trgovinskih poduzeća o politici povrata proizvoda te njihove najčešće reakcije na reklamacije potrošača
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Sanda Renko
(mentor)