Pregled bibliografske jedinice broj: 631072
Strategija diferencijacije u veleprodaji usluga digitalnog tiska u građevinarstvu
Strategija diferencijacije u veleprodaji usluga digitalnog tiska u građevinarstvu, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 631072 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija diferencijacije u veleprodaji usluga digitalnog tiska u građevinarstvu
(Differentiation strategies in wholesale of digital printing services in construction)
Autori
Sarić, Sunčana ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.05
Godina
2011
Stranica
118
Mentor
Renko, Sanda ;
Ključne riječi
strategija diferencijacije; analiza poslovanja; digitalni tisak; marketinške strategije; veleprodaja usluga
(differentiation strategies; business analyses; digital printing; marketing strategies; wholesale of services)
Sažetak
Svrha istraživanja u ovome radu je prikaz implementacije strategije diferencijacije kroz primjenu softverske modernizacije u poslovanju i dodatnoj prilagodbi potrebama klijenata u nepovoljnim gospodraskim uvjetima. Rezultati istraživanja ukazali su na potrebu uvođenja promjena u poslovanje. Strategija diferencijacije prihvaćena je kao logičan korak prema boljoj usluzi postojećim, ali i novim klijentima što je učinjeno kroz prilagodbu poslovnih procesa i ulaganje u razvoj softverskih rješenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija