Pregled bibliografske jedinice broj: 631069
Upravljanje poslovanjem s ključnim kupcima u maloprodaji i veleprodaji bezalkoholnih pića
Upravljanje poslovanjem s ključnim kupcima u maloprodaji i veleprodaji bezalkoholnih pića, 2010., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 631069 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje poslovanjem s ključnim kupcima u maloprodaji i veleprodaji bezalkoholnih pića
(Management of key accounts in retail and wholesale of soft drinks)
Autori
Gašparić, Hrvoje ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
08.12
Godina
2010
Stranica
80
Mentor
Renko, Sanda ;
Ključne riječi
maloprodaja ; veleprodaja ; bezalkoholna pića ; ključni kupci
(retail ; wholesale ; soft drinks ; key accounts)
Sažetak
Hrvatsko tržište bezalkoholnih pića još uviojek nije na stupnju razvoja u kojem bi strateško povezivanje proizvođača i trgovačkih kuća zaživjelo i donijelo partnerima održivu konkurentsku prednost. Na uzorku od ispitanih voditelja nabave i logistike u sedam vodećih trgovačkih lanaca dokazana je prednsot suradnje s dobavljačima bezalkoholnih pića, te veće zadovoljstvo poslovanjem, kada postoji zajedničko planiranje, budući na taj način dobavljač i ključni kupac jačaju konkurentnost na tržištu
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija