Pregled bibliografske jedinice broj: 631055
Strategije maloprodaje na tržištu novih vozila u republici Hrvatskoj
Strategije maloprodaje na tržištu novih vozila u republici Hrvatskoj, 2011., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 631055 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije maloprodaje na tržištu novih vozila u republici Hrvatskoj
(Retail strategies on market of new cars in Croatia)
Autori
Sugnetić, Dominik ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
11.05
Godina
2011
Stranica
92
Mentor
Renko, Sanda ;
Ključne riječi
Strategija ; maloprodaja ; kvaliteta ; konkurentska prednost
(strategy ; retail ; quality ; competitive advantage)
Sažetak
Automobilska industrija danas izričito privlači pozornost svjetske javnosti zbog teške situacije u kojoj se našla od izbijanja velike ekonomske krize krajem 2008. godine. Rezultati istraživanja ukazali su na izvjesne prednosti i nedostatke promatrane strategije i njenog utjecaja na komercijalne rezultate. Kao nedostatak može se izdvojiti povećani zahtjevi prema prodajnom osoblju koncesionara i dodatni troškovi njihovog profesionalnog usavršavanja. Prednosti su uočene u povećanju razine kvalitete kroz bolju i bržu uslugu koja je pružila mogućnost dugoročnog stjecanja konkurentske prednosti u segmentima tržišta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija