Pregled bibliografske jedinice broj: 630889
Povećanje konkurentnosti trgovinskog poduzeća na stranom tržištu primjenom klijentske inteligencije
Povećanje konkurentnosti trgovinskog poduzeća na stranom tržištu primjenom klijentske inteligencije, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 630889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povećanje konkurentnosti trgovinskog poduzeća na stranom tržištu primjenom klijentske inteligencije
(Increasing competitiveness of trade company on foreign market with client intelligence)
Autori
Kraljević, Vinka ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.03
Godina
2011
Stranica
113
Mentor
Renko, Sanda ;
Ključne riječi
klijentska inteligencija; informacija; kupac; konkurentnost; trgovinsko poduzeće
(client intelligence; information; customer; competitiveness; commercial company)
Sažetak
Trgovinska poduzeća, koja se po prirodi poslovanja nalaze između proizvođača i kupaca, posebice su danas izložena dinamičnim promjenama. Stoga im primjena poslovne inteligencije pomaže u selekciji kvalitete dobavljača, a s druge strane prilagođavanju sve sofisticiranijim potrebama potrošača. Kako bi se utvrdio utjecaj klijentske inteligencije na konkurentnost trgovinskog podzeća na stranom tržištu, provedeno je istraživanje na uzorku od 30 poduzeća na području prodaje ICT opreme rješenja i usluga na domaćem i stranom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija