Pregled bibliografske jedinice broj: 630887
Model upravljanja događanjima kao podrška unapređenju prodaje
Model upravljanja događanjima kao podrška unapređenju prodaje, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 630887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model upravljanja događanjima kao podrška unapređenju prodaje
(Model of managing events as support to sales promotion)
Autori
Šobat, Mirta ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
14.09
Godina
2009
Stranica
220
Mentor
Renko, Sanda ;
Ključne riječi
inovacije; kategorizacija događanja; MICE industrija; model upravljanja događanjem
(Inovations; event category; MICE industry; model for event management)
Sažetak
U radu se istražio pojam upravljanja događanjima u funkciji optimalizacije poslovanja poduzeća, istaknuta je važnost kreiranja događanja, njegova namjena i financijske koristi. Utvrđene su sve relevantne teorijske značajke unapređenja prodaje te je postavljen i opisan model upravljanja događanjima koji je u izravnoj funkciji unapređenja poslovanja poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija