Pregled bibliografske jedinice broj: 630881
Utjecaj promjena u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj na maloprodaju Bosne i Hercegovine i Srbije
Utjecaj promjena u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj na maloprodaju Bosne i Hercegovine i Srbije, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 630881 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj promjena u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj na maloprodaju Bosne i Hercegovine i Srbije
(Impact of changes in retail of consumer goods in Croatia on retail in Bosnia and Hercegovina and Serbia)
Autori
Mabić, Zoran ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
11.12
Godina
2012
Stranica
131
Mentor
Renko, Sanda ;
Ključne riječi
maloprodajno tržište roba široke potrošnje; financijska kriza; promjene preferencije potrošača; uštede
(FMCG; financial crisis; changes in consumer preferences; the savings)
Sažetak
Ovaj znanstveni rad obrađuje temu utjecaja promjena u maloprodaji roba široke potrošnje koji se događaju u Hrvatskoj na maloprodaju roba piroke potrošnje u Bosni i Hercegovini i Srbiji. Kroz rad su potvrđene sve tri hipoteze, koje su dokazane kroz intervjue s vodećim kadrovima maloprodavača, koji su zastupljeni na sva tri tržišta. Iz intervjua se uvidjela velika međuovisnost maloprodavača u navedenim zemljama, uz dodatnu potvrdu svih podataka kroz rad, koji su korišteni od nacionalnih statističkih zavoda, nacionalnih komora, kao i od svjetski priznatih agencija za praćenje maloprodajnih tržišta robe široke potrošnje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Sanda Renko
(mentor)