Pregled bibliografske jedinice broj: 630879
Uloga trgovine u jačanju turističke ponude splitsko-dalmatinske županije
Uloga trgovine u jačanju turističke ponude splitsko-dalmatinske županije, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 630879 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga trgovine u jačanju turističke ponude splitsko-dalmatinske županije
(Role of trade in improving tourist offer in county Split-Dalmatia)
Autori
Podrug, Željko ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
04.04
Godina
2012
Stranica
126
Mentor
Renko, Sanda ;
Ključne riječi
trgovina; turizam; splitsko-dalmatinska županija; održivi razvoj
(trade; tourism; Split-Dalmatia county; sustainable development)
Sažetak
Hrvatska kao turistička zemlja bilježi stabilan rast turističkog prometa. Kako bi povećala profit od turizma mora obogatiti ponudu robnih resursa turističkih destinacija uključujući Splitsko-Dalmatinsku županije koja čini okosnicu hrvatskog turizma. U radu su navedene teorijske postavke o trgovini, analizirano je stanje u trgovini u Splitsko-dalmatinskoj županiji, te je predstavljena Splitsko-dalmatinska županija kao turistička destinacija, gdje je izvršena usporedba Splitsko-dalmatinske županije sa Istarskom županijom, koja je vodeća turistička županija u RH.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Sanda Renko
(mentor)