Pregled bibliografske jedinice broj: 630867
Primjena metoda višekriterijalne analize na problem segmentacije inozemnog turističkog tržišta
Primjena metoda višekriterijalne analize na problem segmentacije inozemnog turističkog tržišta // Zbornik radova KOI '91 / Martić, Ljubomir ; Neralić Luka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za operacijska istraživanja (CRORS), 1991. str. 3-11 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 630867 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena metoda višekriterijalne analize na problem segmentacije inozemnog turističkog tržišta
(An application of the multicriteria methods at the problem of segmentation of foreign tourist market)
Autori
Babić, Zoran ; Subota, Dušan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova KOI '91
/ Martić, Ljubomir ; Neralić Luka - Zagreb : Hrvatsko društvo za operacijska istraživanja (CRORS), 1991, 3-11
Skup
1. konferencija iz operacijskih istraživanja KOI ’91
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.12.1991. - 21.12.1991
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
višekriterijalna analiza; PROMETHEE; inozemno turističko tržište
(multicriteria analysis; PROMETHEE; foreign tourist market)
Sažetak
Rad se bavi problematikom konstrukcije i oblikovanja kriterija sa svrhom da se izvrši alokacija sredstava za propagandu inozemnog turizma u skladu s očekivanim efektima koji se očekuju od pojedinih tržišnih segmenata. Metodom višekriterijalnog rangiranja vrši se analiza datog problema kao i rangiranje pojedinih tržišnih segmenata. Na temelju ove analize sugerira se i struktura raspodjele sredstava za propagandu inozemnog turizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split