Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 630867

Primjena metoda višekriterijalne analize na problem segmentacije inozemnog turističkog tržišta


Babić, Zoran; Subota, Dušan
Primjena metoda višekriterijalne analize na problem segmentacije inozemnog turističkog tržišta // Zbornik radova KOI '91 / Martić, Ljubomir ; Neralić Luka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za operacijska istraživanja (CRORS), 1991. str. 3-11 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 630867 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena metoda višekriterijalne analize na problem segmentacije inozemnog turističkog tržišta
(An application of the multicriteria methods at the problem of segmentation of foreign tourist market)

Autori
Babić, Zoran ; Subota, Dušan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova KOI '91 / Martić, Ljubomir ; Neralić Luka - Zagreb : Hrvatsko društvo za operacijska istraživanja (CRORS), 1991, 3-11

Skup
1. konferencija iz operacijskih istraživanja KOI ’91

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.12.1991. - 21.12.1991

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
višekriterijalna analiza; PROMETHEE; inozemno turističko tržište
(multicriteria analysis; PROMETHEE; foreign tourist market)

Sažetak
Rad se bavi problematikom konstrukcije i oblikovanja kriterija sa svrhom da se izvrši alokacija sredstava za propagandu inozemnog turizma u skladu s očekivanim efektima koji se očekuju od pojedinih tržišnih segmenata. Metodom višekriterijalnog rangiranja vrši se analiza datog problema kao i rangiranje pojedinih tržišnih segmenata. Na temelju ove analize sugerira se i struktura raspodjele sredstava za propagandu inozemnog turizma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Zoran Babić (autor)

Avatar Url Dušan Subota (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Zoran; Subota, Dušan
Primjena metoda višekriterijalne analize na problem segmentacije inozemnog turističkog tržišta // Zbornik radova KOI '91 / Martić, Ljubomir ; Neralić Luka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za operacijska istraživanja (CRORS), 1991. str. 3-11 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Babić, Z. & Subota, D. (1991) Primjena metoda višekriterijalne analize na problem segmentacije inozemnog turističkog tržišta. U: Martić, L. & Neralić Luka (ur.)Zbornik radova KOI '91.
@article{article, author = {Babi\'{c}, Zoran and Subota, Du\v{s}an}, editor = {Marti\'{c}, L. and Nerali\'{c} Luka}, year = {1991}, pages = {3-11}, keywords = {vi\v{s}ekriterijalna analiza, PROMETHEE, inozemno turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te}, title = {Primjena metoda vi\v{s}ekriterijalne analize na problem segmentacije inozemnog turisti\v{c}kog tr\v{z}i\v{s}ta}, keyword = {vi\v{s}ekriterijalna analiza, PROMETHEE, inozemno turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za operacijska istra\v{z}ivanja (CRORS)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Babi\'{c}, Zoran and Subota, Du\v{s}an}, editor = {Marti\'{c}, L. and Nerali\'{c} Luka}, year = {1991}, pages = {3-11}, keywords = {multicriteria analysis, PROMETHEE, foreign tourist market}, title = {An application of the multicriteria methods at the problem of segmentation of foreign tourist market}, keyword = {multicriteria analysis, PROMETHEE, foreign tourist market}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za operacijska istra\v{z}ivanja (CRORS)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font