Pregled bibliografske jedinice broj: 630347
Primjena testova s bodovanjem zasnovanim na sigurnosti ispitanika u ispravnost odgovora
Primjena testova s bodovanjem zasnovanim na sigurnosti ispitanika u ispravnost odgovora // MIPRO 2013 Proceedings of the 36th International Convention / Biljanović, Petar (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2013. str. 1041-1045 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 630347 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena testova s bodovanjem zasnovanim na
sigurnosti ispitanika u ispravnost odgovora
(Using tests of knowledge with scoring based on the
safety of the accuracy of responses)
Autori
Nožica, Bojan ; Širanović, Željko ; Čarapina, Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO 2013 Proceedings of the 36th International Convention
/ Biljanović, Petar - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2013, 1041-1045
ISBN
978-953-233-074-8
Skup
CE - International Conferenceon COMPUTERS IN EDUCATION
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.05.2013. - 24.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Primjena ; testovi ; bodovanje ; sigurnost ; ispitanik ; odgovori
(Test of knowledge ; scoring ; safety ; responses)
Sažetak
Provjere znanja putem računalno podržanih testova postale su uobičajen način provođenja završnih pismenih ispita, na temelju kojih se sve češće, bez dodatnih ispitivanja, zaključuje i konačna ocjena. Znajući da se u takvim testovima uglavnom nude gotovi odgovori, mnogi studenti oslanjaju se na površno znanje birajući među najvjerojatnijim odgovorima i uzdajući se u dobru sreću. Nastojeći pridobiti studente na temeljitost u procesu učenja, nastavnici predmeta „Osnove programiranja“ na Stručnom studiju informatike Tehničkog veleučilišta u Zagrebu primijenili su provjere znanja na početku i na kraju svake laboratorijske vježbe, koristeći u testovima opciju CBM (eng. Certainty Based Marking) u sustavu Moodle. Uključivanjem te opcije bodovi za odabrani odgovor izračunavaju se obzirom na ispravnost i razinu sigurnosti koju je pri tome student deklarirao (nisku, srednju ili visoku), pri čemu bodovi za točan odgovor rastu sa stupnjem sigurnosti u pozitivnom, dok za netočan rastu u negativnom smjeru. U radu se analiziraju prednosti i nedostaci primijenjene metode, te se predlažu i neke od mogućih modifikacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne tehničke znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu