Pregled bibliografske jedinice broj: 630257
Učenje stranog jezika pomoću kompjutora i njegov doprinos globalizacijskim procesima
Učenje stranog jezika pomoću kompjutora i njegov doprinos globalizacijskim procesima // Zavičajnost, globalizacija i škola / Vrcić-Mataija, Sanja ; Grahovac-Pražić, Vesna (ur.).
Gospić: Gospić: Visoka učiteljska škola u Gospiću, 2006. str. 245-256 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 630257 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje stranog jezika pomoću kompjutora i njegov doprinos globalizacijskim procesima
(Computer-assisted Foreign Language Learning and its Contribution to the Globalization Processes)
Autori
Petković, Rajko ; Balenović, Katica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zavičajnost, globalizacija i škola
/ Vrcić-Mataija, Sanja ; Grahovac-Pražić, Vesna - Gospić : Gospić: Visoka učiteljska škola u Gospiću, 2006, 245-256
ISBN
953-97586-4-5
Skup
3. Dani Ante Starčevića - Zavičajnost, globalizacija i škola
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 05.05.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
obrazovni proces; tehnološko doba; kompjutor; računalni programi; učenje putem kompjutora; globalizacija
(educational process; technological age; computer; computer program; computer-assisted learning; globalization)
Sažetak
U članku se govori o tehnološkom razvoju multimedijskih sredstava, napose kompjutora, i njihovom utjecaju na proces učenja stranih jezika. Nakon što je ukratko opisan razvoj učenja putem kompjutora, prelazi se na istraživanje mogućnosti kompjutora. Posebna pozornost posvećena je različitim aspektima učenja putem računala, tako da se iz više izvora ispituju prednosti i mane učenja na računalu. S obzirom na veliki komunikacijski i informacijski potencijal kompjutora, uviđa se korelacija između razvoja računala i globalizacijskih procesa. Pritom se pozornost posvećuje različitim mogućnostima kompjutora, poput virtualne nastave, nastavi na daljinu i korištenju Interneta. Završni dio rada, nakon što je opisan ELLIS, program za učenje engleskog jezika, istraživačkog je karaktera i putem anketnog upitnika ispituje kakve su reakcije studenata na učenje stranog jezika putem kompjutora. Zajednički je zaključak i autora rada i studenata da kompjutor postaje nezamjenjivo nastavno pomagalo i da znatno olakšava, mada ne zamjenjuje, ulogu nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Gospiću