Pregled bibliografske jedinice broj: 630231
Multimedijski programi u nastavi stranih jezika
Multimedijski programi u nastavi stranih jezika // Dijete, odgojitelj i učitelj / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2004. str. 207-215 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 630231 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Multimedijski programi u nastavi stranih jezika
(Multimedia Programs in the Teaching of Foreign Languages)
Autori
Petković, Rajko ; Balenović, Katica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Dijete, odgojitelj i učitelj
/ Bacalja, Robert - Zadar : Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2004, 207-215
ISBN
953-99229-5-X
Skup
Dijete, odgojitelj i učitelj
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 21.05.2004. - 22.05.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
obrazovni proces; tehnološko doba; računalo; konstruktivizam
(educational process; technological age; computer; constructivism)
Sažetak
U članku se govori o utjecaju nove tehnologije, a napose računala, na obrazovni proces. Kao jedna od vodećih teorija metodike nastave ističe se konstruktivizam, pravac koji je posebnu pozornost obratio na individualno usavršavanje učenika, i koji zagovara transformaciju nastavnika od osobe koja podučava ka osobi mentoru u obrazovnom procesu. Posebna pozornost je usmjerena na relevantne autore i na ključne teme konstruktivizma. Utjecaj tehnologije ponajviše je fokusiran na prikaz komparativnih prednosti i nedostataka računala. Kao zoran primjer primjene multimedijskih pomagala u nastavi spomenut je program ELLIS, koji se primjenjuje u sklopu jezičnih i fonetskih vježbi na Visokoj učiteljskoj školi u Gospiću, i navedene su njegove ključne karakteristike te njegova iskoristivost u nastavnom procesu. Opći je zaključak da tehnika funkcionira kao vrlo kvalitetno nastavno pomagalo, no da je uloga nastavnika nezamjenjiva i da je dalje u fokusu obrazovnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Gospiću