Pregled bibliografske jedinice broj: 630210
Filmovi s ekološkom tematikom u odgojnom procesu
Filmovi s ekološkom tematikom u odgojnom procesu // Ekologija u odgoju i obrazovanju / Golac, Stipe (ur.).
Gospić: Visoka učiteljska škola u Gospiću, 2004. str. 131-139 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 630210 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Filmovi s ekološkom tematikom u odgojnom procesu
(Films Dealing with Ecological Topics in the Educational Process)
Autori
Petković, Rajko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Ekologija u odgoju i obrazovanju
/ Golac, Stipe - Gospić : Visoka učiteljska škola u Gospiću, 2004, 131-139
ISBN
953-97586-3-7
Skup
Ekologija u odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 07.05.2004. - 09.05.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
ekologija; obrazovanje; film; tehnologija; očuvanje
(ecology; education; film; technology; preservation)
Sažetak
Ovaj rad bavi se mogućnostima ugradnje ekoloških tema u obrazovni proces. Jedan od najučinkovitijih načina za to korištenje je namjenskih, dokumentarnih ili igranih filmova koji se bave ekološkom tematikom. Hrvatska ima bogatu povijest proizvodnje takvih filmova, ispunivši na taj način san Andrije Štampara, jednog od osnivača Svjetske zdravstvene organizacije, koji je pokrenuo proces proizvodnje takvih filmova. Ekološke teme često su se umjetnički uspješno obrađivale u svjetskoj kinematografiji, a primjer za to su djela Jacquesa Yvesa Cousteaua, poznatog francuskog istraživača podmorja. Dva filma posebno su analizirana – Kineski sindrom i Princeza Mononoke – kako bi se pokazalo da su ekološke teme vrijedna nadopuna obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija