Pregled bibliografske jedinice broj: 630140
Instrument komuniciranja s potrošačima
Instrument komuniciranja s potrošačima // Progressive magazin, 125 (2012), 18-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 630140 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Instrument komuniciranja s potrošačima
(Instrument of communication with customers)
Autori
Renko, S ;
Izvornik
Progressive magazin (1331-7865) 125
(2012);
18-19
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Izlog; prodavaonica; komunikacija; potrošači
(window; store; communication; consumers)
Sažetak
Izlog je element promocije koji je vrlo lako kontrolirati i prilagoditi ciljanim kupcima te je tako moguće povećati broj kupaca koji posjete prodavaonicu i povećati prodaju. Izlog je prozor na prodavaonici koji se može usporediti s naslovnicom časopisa ili knjige jer je upravo to ono što kupci prvo vide prilikom susreta s prodavaonicom
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija