Pregled bibliografske jedinice broj: 629716
Uvođenje individualnog pristupa u nastavu tehničkog engleskog jezika
Uvođenje individualnog pristupa u nastavu tehničkog engleskog jezika // Strani jezici: časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 34 (2005), 2; 141-152 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 629716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje individualnog pristupa u nastavu tehničkog engleskog jezika
(Independent learning in teaching of technical English)
Autori
Špiranec, Ivana
Izvornik
Strani jezici: časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 34
(2005), 2;
141-152
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
motivacija; vrednovanje; individualizacija učenja
(motivation; evaluation; learner autonomy)
Sažetak
Ovaj je rad rezultat istraživanja provedenog na skupini studenata prve i druge godine, smjer strojatstvo na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu u sklopu nastave Tehničkog engleskog jezika. Rad se bavi pitanjem je li moguće održati motivaciju pod pretpostavkom da su učenici cijelu akademsku godinu uključeni u proces individualizacije učenja koje bi se ujedno trebalo pratiti i vrednovati. Ujedno se prati kako se to reflektira na njihov angažman u samoj nastavi uzevši u obzir da su zadaci koje rade samostalno koncipirani. Nakon sudjelovanja, studenti su izrazili stavove o svom angažmanu u kojima se pojašnjava suodnos motivacije, vrednovanja i individualizacije učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija