Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 629716

Uvođenje individualnog pristupa u nastavu tehničkog engleskog jezika


Špiranec, Ivana
Uvođenje individualnog pristupa u nastavu tehničkog engleskog jezika // Strani jezici: časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 34 (2005), 2; 141-152 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 629716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uvođenje individualnog pristupa u nastavu tehničkog engleskog jezika
(Independent learning in teaching of technical English)

Autori
Špiranec, Ivana

Izvornik
Strani jezici: časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 34 (2005), 2; 141-152

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
motivacija; vrednovanje; individualizacija učenja
(motivation; evaluation; learner autonomy)

Sažetak
Ovaj je rad rezultat istraživanja provedenog na skupini studenata prve i druge godine, smjer strojatstvo na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu u sklopu nastave Tehničkog engleskog jezika. Rad se bavi pitanjem je li moguće održati motivaciju pod pretpostavkom da su učenici cijelu akademsku godinu uključeni u proces individualizacije učenja koje bi se ujedno trebalo pratiti i vrednovati. Ujedno se prati kako se to reflektira na njihov angažman u samoj nastavi uzevši u obzir da su zadaci koje rade samostalno koncipirani. Nakon sudjelovanja, studenti su izrazili stavove o svom angažmanu u kojima se pojašnjava suodnos motivacije, vrednovanja i individualizacije učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Ivana Špiranec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Špiranec, Ivana
Uvođenje individualnog pristupa u nastavu tehničkog engleskog jezika // Strani jezici: časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 34 (2005), 2; 141-152 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Špiranec, I. (2005) Uvođenje individualnog pristupa u nastavu tehničkog engleskog jezika. Strani jezici: časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 34 (2), 141-152.
@article{article, author = {\v{S}piranec, Ivana}, year = {2005}, pages = {141-152}, keywords = {motivacija, vrednovanje, individualizacija u\v{c}enja}, journal = {Strani jezici: \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {34}, number = {2}, issn = {0351-0840}, title = {Uvo\djenje individualnog pristupa u nastavu tehni\v{c}kog engleskog jezika}, keyword = {motivacija, vrednovanje, individualizacija u\v{c}enja} }
@article{article, author = {\v{S}piranec, Ivana}, year = {2005}, pages = {141-152}, keywords = {motivation, evaluation, learner autonomy}, journal = {Strani jezici: \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {34}, number = {2}, issn = {0351-0840}, title = {Independent learning in teaching of technical English}, keyword = {motivation, evaluation, learner autonomy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font