Pregled bibliografske jedinice broj: 629422
Zadovoljstvo studenata i kvaliteta usluge Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku
Zadovoljstvo studenata i kvaliteta usluge Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 219-233 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 629422 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo studenata i kvaliteta usluge Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku
(Student satisfaction and the quality of service at the Department of Economics and Business Economics, University of Dubrovnik)
Autori
Bečić, Marija ; Vojinić, Perica ; Stojčić, Nebojša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 29.11.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
očekivanja studenata; zadovoljstvo studenata; kvaliteta usluge; visoko ekonomsko obrazovanje
(student expactations; student satisfaction; quality of service; high economic education)
Sažetak
Posljednje desetljeće obilježeno je povećanom konkurencijom među visokoobrazovnim institucijama. Visoko kvalitetna usluga je bitan preduvjet konkurentnosti i preživljavanja na tržištu visokog obrazovanja. Najveći izazov s kojim se suočavaju mnoge akademske institucije jest koliku razinu kvalitete usluge pojedina institucija mora postići kako bi, uz niske troškove proizvodnje, ostala konkurentna na tržištu. Uspješno svladavanje prethodno navedenog izazova zahtijeva identifikaciju potreba studenata i razumijevanje formacije studentske percepcije kvalitete usluge. Kao i kod većine usluga, i kod visokog obrazovanja očekivanja značajno utječu na ocjenu kvalitete usluge, odnosno zadovoljstvo studenata. Prilikom upisa na institucije visokog obrazovanja, očekivanja studenata se u najvećoj mjeri temelje na dotadašnjim srednjoškolskim iskustvima i na usmenoj predaji studenata koji pohađaju ili su pohađali više godine studija. Dosadašnja istraživanja sugeriraju kako, osim kvalitete nastave i odnosa nastavnog osoblja, aspekti poput usluga knjižnice, informatičke podrške, studentske prehrane i smještaja ili zabave također utječu na zadovoljstvo studenata. Cilj je ovog rada ispitati očekivanja i zadovoljstvo nastavom studenata preddiplomskog studija Ekonomije i Poslovne ekonomije Sveučilišta u Dubrovniku. U radu je korištena ordinalna logistička regresija i Spearmanov koeficijent korelacije. Rezultati sugeriraju da je razina zadovoljstva ukupnom uslugom veća među uspješnijim studentima koji su imali pozitivna očekivanja prije upisa na Odjel. Razina zadovoljstva uslugom manja je među studentima koji su se susreli s brošurama te sadržajima dostupnim na web-stranicama Sveučilišta. Najveći utjecaj na ukupno zadovoljstvo kvalitetom usluge Odjela ima stav studenata prema kvaliteti održavanja nastave, dok stav studenata prema kvaliteti informatičke podrške, kvaliteti usluge evidencije studija i knjižnice također utječu na ukupno zadovoljstvo, ali u manjoj mjeri.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku