Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 629422

Zadovoljstvo studenata i kvaliteta usluge Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku


Bečić, Marija; Vojinić, Perica; Stojčić, Nebojša
Zadovoljstvo studenata i kvaliteta usluge Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 219-233 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 629422 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljstvo studenata i kvaliteta usluge Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku
(Student satisfaction and the quality of service at the Department of Economics and Business Economics, University of Dubrovnik)

Autori
Bečić, Marija ; Vojinić, Perica ; Stojčić, Nebojša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 29.11.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
očekivanja studenata; zadovoljstvo studenata; kvaliteta usluge; visoko ekonomsko obrazovanje
(student expactations; student satisfaction; quality of service; high economic education)

Sažetak
Posljednje desetljeće obilježeno je povećanom konkurencijom među visokoobrazovnim institucijama. Visoko kvalitetna usluga je bitan preduvjet konkurentnosti i preživljavanja na tržištu visokog obrazovanja. Najveći izazov s kojim se suočavaju mnoge akademske institucije jest koliku razinu kvalitete usluge pojedina institucija mora postići kako bi, uz niske troškove proizvodnje, ostala konkurentna na tržištu. Uspješno svladavanje prethodno navedenog izazova zahtijeva identifikaciju potreba studenata i razumijevanje formacije studentske percepcije kvalitete usluge. Kao i kod većine usluga, i kod visokog obrazovanja očekivanja značajno utječu na ocjenu kvalitete usluge, odnosno zadovoljstvo studenata. Prilikom upisa na institucije visokog obrazovanja, očekivanja studenata se u najvećoj mjeri temelje na dotadašnjim srednjoškolskim iskustvima i na usmenoj predaji studenata koji pohađaju ili su pohađali više godine studija. Dosadašnja istraživanja sugeriraju kako, osim kvalitete nastave i odnosa nastavnog osoblja, aspekti poput usluga knjižnice, informatičke podrške, studentske prehrane i smještaja ili zabave također utječu na zadovoljstvo studenata. Cilj je ovog rada ispitati očekivanja i zadovoljstvo nastavom studenata preddiplomskog studija Ekonomije i Poslovne ekonomije Sveučilišta u Dubrovniku. U radu je korištena ordinalna logistička regresija i Spearmanov koeficijent korelacije. Rezultati sugeriraju da je razina zadovoljstva ukupnom uslugom veća među uspješnijim studentima koji su imali pozitivna očekivanja prije upisa na Odjel. Razina zadovoljstva uslugom manja je među studentima koji su se susreli s brošurama te sadržajima dostupnim na web-stranicama Sveučilišta. Najveći utjecaj na ukupno zadovoljstvo kvalitetom usluge Odjela ima stav studenata prema kvaliteti održavanja nastave, dok stav studenata prema kvaliteti informatičke podrške, kvaliteti usluge evidencije studija i knjižnice također utječu na ukupno zadovoljstvo, ali u manjoj mjeri.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Marija Bečić (autor)

Avatar Url Perica Vojinić (autor)

Avatar Url Nebojša Stojčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bečić, Marija; Vojinić, Perica; Stojčić, Nebojša
Zadovoljstvo studenata i kvaliteta usluge Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 219-233 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bečić, M., Vojinić, P. & Stojčić, N. (2013) Zadovoljstvo studenata i kvaliteta usluge Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku. U: Čavrak, V. & Gelo, T. (ur.)Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra.
@article{article, author = {Be\v{c}i\'{c}, Marija and Vojini\'{c}, Perica and Stoj\v{c}i\'{c}, Neboj\v{s}a}, year = {2013}, pages = {219-233}, keywords = {o\v{c}ekivanja studenata, zadovoljstvo studenata, kvaliteta usluge, visoko ekonomsko obrazovanje}, title = {Zadovoljstvo studenata i kvaliteta usluge Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Dubrovniku}, keyword = {o\v{c}ekivanja studenata, zadovoljstvo studenata, kvaliteta usluge, visoko ekonomsko obrazovanje}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Be\v{c}i\'{c}, Marija and Vojini\'{c}, Perica and Stoj\v{c}i\'{c}, Neboj\v{s}a}, year = {2013}, pages = {219-233}, keywords = {student expactations, student satisfaction, quality of service, high economic education}, title = {Student satisfaction and the quality of service at the Department of Economics and Business Economics, University of Dubrovnik}, keyword = {student expactations, student satisfaction, quality of service, high economic education}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font