Pregled bibliografske jedinice broj: 629171
Problemi u području usluga u odnosima između maloprodavača i dobavljača: tržište Hrvatske VS. tržište BiH
Problemi u području usluga u odnosima između maloprodavača i dobavljača: tržište Hrvatske VS. tržište BiH // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 79-90
CROSBI ID: 629171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Problemi u području usluga u odnosima između maloprodavača i dobavljača: tržište Hrvatske VS. tržište BiH
(Problems with services in relationship between retailers and suppliers: Croatia market VS. Bosnia and Hercegovina market)
Autori
Renko, Sanda ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj
Urednik/ci
Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ;
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2012
Raspon stranica
79-90
ISBN
978-953-6025-50-3
Ključne riječi
Trgovci, dobavljači, usluge, poslovni odnosi
(Retailers, suppliers, srevices, business relationship)
Sažetak
Današnja tržišna situacija kreirala je nove obrasce u odnosima između prodavača i njihovih dobavljača potencirajući njihovu međusobnu ovisnost i partnerstvo. I trgovci i dobavljači postali su svjesni kako je zadovoljan kupac najveća vrjednost koja proizlazi iz njihovog partnerstva. naime, najveću korist iz suradnje u rješavanju potencijalnih problema u distribuciji i u poboljšanjima usluga nalazi sam kupac. Poglavlje se ne bavi motivima i koristima od uspostavljanja boljih međusobnih odnosa između maloprodavača i njihovih dobavljača. Umjesto toga, poglavlje je usmjereno na probleme koji se mogu pojaviti dok se roba kreće između njih. Poticaj za izradu poglavlja pronađen je u znanstvenoj literaturi iz područja trgovine i zadovoljstva kupaca s pruženim uslugama. U poglavlju se kupci promatraju u kontekstu B2B (business - to - business) odnosa, gdje trgovci igraju ulogu kupaca. U skladu s navedenim, dobavljači se smatraju isporučiteljima usluga. U slučaju da percepcija razine kvalitete pruženih usluga nije u potpunosti ispunila očekivanja riječ je o postojanju tzv. jaza. Postoje četiri problematična područja koja pridonose pojavi ovog jaza: znanje, postavljeni standardi, isporuka i komunikacija. Na temelju rezultata kvalitativnog istraživanja provedenog među poduzećima na hrvatskom i bosnasko-hercegovačkom tržištu ispitano je postojanje problema u navedenim područjima, te pružene smjernice za njihovo smanjenje i potpuno eliminiranje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Sanda Renko
(autor)