Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 629136

Povijesni razvoj interkulturalnog glazbenog obrazovanja


Dobrota, Snježana
Povijesni razvoj interkulturalnog glazbenog obrazovanja // Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 133-141 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 629136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povijesni razvoj interkulturalnog glazbenog obrazovanja
(Historical Development of Intercultural Music Education)

Autori
Dobrota, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012, 133-141

ISBN
978-953-99167-4-7

Skup
Pedagogija i kultura

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.09.2012. - 26.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
interkulturalizam; interkulturalno glazbeno obrazovanje; glazbena pedagogija
(interculturalism; intercultural music education; music pedagogy)

Sažetak
U radu se prikazuje tijek razvoja interkulturalnog glazbenog obrazovanja u američkim školama od druge polovine 19. stoljeća do današnjih dana. Glazbeno obrazovanje u 19. stoljeću orijentirano je prema njemačkoj obrazovnoj metodologiji, odnosno njemačkoj umjetničkoj glazbenoj tradiciji. Početkom 20. stoljeća glazbeni pedagozi po prvi se put susreću s heterogenom nacionalnom strukturom svojih učenika, stoga u nastavu uvode narodne pjesme i plesove iz različitih europskih zemalja. Ključni događaj za razvoj interkulturalnog glazbenog obrazovanja je Simpozij u Tanglewoodu, Music in American Society (1967), na kojemu je istaknuto kako glazbenoj nastavi pripada glazba svih perioda, stilova, formi i kultura. Sudionici simpozija Tanglewood II – Charting the Future (2007) razmatraju posljedice brojnih tehnoloških, intelektualnih, društvenih i kulturnih promjena na praksu glazbenog obrazovanja, te sugeriraju poticanje dijaloga na svim nivoima društva i pomoć u kreiranju novog, dinamičkog, interkulturalnog glazbenog obrazovanja 21. stoljeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Snježana Dobrota (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dobrota, Snježana
Povijesni razvoj interkulturalnog glazbenog obrazovanja // Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 133-141 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Dobrota, S. (2012) Povijesni razvoj interkulturalnog glazbenog obrazovanja. U: Hrvatić, N. & Klapan, A. (ur.)Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti.
@article{article, author = {Dobrota, Snje\v{z}ana}, year = {2012}, pages = {133-141}, keywords = {interkulturalizam, interkulturalno glazbeno obrazovanje, glazbena pedagogija}, isbn = {978-953-99167-4-7}, title = {Povijesni razvoj interkulturalnog glazbenog obrazovanja}, keyword = {interkulturalizam, interkulturalno glazbeno obrazovanje, glazbena pedagogija}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dobrota, Snje\v{z}ana}, year = {2012}, pages = {133-141}, keywords = {interculturalism, intercultural music education, music pedagogy}, isbn = {978-953-99167-4-7}, title = {Historical Development of Intercultural Music Education}, keyword = {interculturalism, intercultural music education, music pedagogy}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font