Pregled bibliografske jedinice broj: 629004
Preschool Teachers' Attitudes towards Play
Preschool Teachers' Attitudes towards Play // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 16 (2014), Sp. Ed. 1; 113-125 doi:10.15516/cje.v16i0.954 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 629004 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Preschool Teachers' Attitudes towards Play
Autori
Rengel, Katarina
Izvornik
Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) 16
(2014), Sp. Ed. 1;
113-125
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
institutional early childhood education ; preschool teachers’ roles ; support ; regulation
Sažetak
The review of contemporary theoretical and empirical papers about play indicates contradictory conceptualisations of play in general, and especially of the roles of preschool teachers in play. The roles of adults in play in institutional early childhood context are considered on a continuum, from regulation to support of adults, i.e. child participation. This paper presents preliminary research results about preschool teachers’ attitudes towards play and their roles in it. The results indicate that preschool teachers have contradictory attitudes towards play in institutional context. We presume that the results of this research could be useful for preschool teachers and theorists dealing with play.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Uvidom u suvremene teorijske i empirijske radove o igri, utvrđena su proturječna tumačenja o
igri općenito, a posebno o ulogama predškolskih odgojiteljica u igri. Uloge odraslih u igri u
institucionalnom predškolskom kontekstu razmatraju se u rasponu od regulacije do podrške
odraslih, odnosno participacije djece. U radu se prezentiraju preliminarni rezultati
istraživanja o stavovima predškolskih odgojiteljica o igri i vlastitim ulogama u njoj.
Rezultati ukazuju na proturječne stavove predškolskih odgojiteljica o igri u institucionalnom
kontekstu. Pretpostavlja se da rezultati ovog istraživanja mogu biti korisni teoretičarima i
praktičarima koji se bave igrom.
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus