Pregled bibliografske jedinice broj: 628799
Jezične igre u nastavnoj praksi
Jezične igre u nastavnoj praksi // Igra u ranom djetinjstvu / Petrović-Soči, Biserka ; Višnjić-Jevtić, Adrijana (ur.).
Zagreb: OMEP Hrvatska i Alfa, 2013. str. 14-23 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 628799 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezične igre u nastavnoj praksi
(Language games in teaching practice)
Autori
Aladrović Slovaček, Katarina ; Ivanković, Melita ; Srzentić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Igra u ranom djetinjstvu
/ Petrović-Soči, Biserka ; Višnjić-Jevtić, Adrijana - Zagreb : OMEP Hrvatska i Alfa, 2013, 14-23
ISBN
978-953-57634-0-6
Skup
Igra u ranom djetinjstvu
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 08.05.2013. - 11.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
jezične igre ; poučavanje hrvatskoga jezika ; učitelj hrvatskoga jezika
(language games ; teaching of Croatian language ; teacher of Croatian language)
Sažetak
Igra kao nastavna metoda prisutna je u svim predmetima osnovne škole, štoviše, korištenje igre kao nastavne metode poželjno je, osobito u mlađim razredima osnovne škole, odnosno u razdoblju kada se djeca nalaze u fazi konkretnih misaonih operacija (Piaget, 1977). Upravo je stoga oblikovana i jezična igra čiji je cilj ovladavanje jezika i njegovih sadržaja kroz različite igre koje potiču pisano i usmeno izražavanje, ovladavanje sadržajima gramatike i pravopisa koji su vrlo često djeci osnovnoškolske dobi nezanimljivi, nerazumljivi i teški. Međutim, koliko god govorili o važnosti igre, istraživanja pokazuju (Aladrović Slovaček, 2011) da se djeca u školi ne igraju često, tj. da se samo 15% učenika mlađe školske dobi u nastavi hrvatskoga jezika igra i kroz igru uči. S druge strane, učitelji su svjesni važnosti provođenja različitih metoda i načina učenja te važnosti provođenja igre u nastavi hrvatskoga jezika, no često zbog potrebe ulaganja dodatnoga truda i napora igru ne provode. Stoga je cilj ovoga rada ispitati učitelje koliko često u svojoj nastavnoj praksi koriste igru u nastavi hrvatskoga jezika, koje sadržaje najčešće obrađuju kroz igru, kakva iskustva imaju s igrom te je li im za pripremu nastavnih sadržaja kroz igru potrebno više vremena nego obično. Istraživanje će biti provedeno on-line upitnikom (N = 50).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2270729-0725 - Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika (Pavličević-Franić, Dunja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Katarina Aladrović Slovaček
(autor)