Pregled bibliografske jedinice broj: 628195
Pismeno izražavanje učenika potaknuto književnim djelom Ivane Brlić-Mažuranić
Pismeno izražavanje učenika potaknuto književnim djelom Ivane Brlić-Mažuranić // Od čudnovatog do čudesnog: 100 godina Čudnovatih zgoda šegrta Hlapića: knjiga sazetaka / Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana ; Lovrić, Sanja (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti, 2013. str. 61-61 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 628195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pismeno izražavanje učenika potaknuto književnim djelom Ivane Brlić-Mažuranić
(Pupils` written expression prompted by the literary work of Ivana Brlić-Mažuranić)
Autori
Nemeth-Jajić, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Od čudnovatog do čudesnog: 100 godina Čudnovatih zgoda šegrta Hlapića: knjiga sazetaka
/ Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana ; Lovrić, Sanja - Zagreb : Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti, 2013, 61-61
ISBN
978-953-57604-0-5
Skup
Od čudnovatog do čudesnog: 100 godina Čudnovatih zgoda šegrta Hlapića
Mjesto i datum
Slavonski Brod, Hrvatska, 18.04.2013. - 20.04.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
lingvometodička analiza; učenički pismeni uradci
(linguo-methodical analysis; pupils` compositions)
Sažetak
U radu je provedena raščlamba pismenih uradaka učenika četvrtoga razreda osnovne škole nastalih u sklopu interpretacije Priča iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić na satima lektire. Posebna pozornost posvećena je oblicima jezičnoga izražavanja koje su proizveli učenici. U ovisnosti o obliku jezičnoga izražavanja analiziran je okvir i način razvijanja teksta, vrste rečenica te leksičke i stilske osobitosti. Istraživanje je pokazalo kako jezik toga književnoga djela nije zaprjeka učenicima u njegovu razumijevanju, štoviše, bogati učenički rječnik, potiče učenike na stvaralački odnos prema jeziku i pridonosi razvoju jezično-komunikacijske kompetencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija