Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 628195

Pismeno izražavanje učenika potaknuto književnim djelom Ivane Brlić-Mažuranić


Nemeth-Jajić, Jadranka
Pismeno izražavanje učenika potaknuto književnim djelom Ivane Brlić-Mažuranić // Od čudnovatog do čudesnog: 100 godina Čudnovatih zgoda šegrta Hlapića: knjiga sazetaka / Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana ; Lovrić, Sanja (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti, 2013. str. 61-61 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 628195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pismeno izražavanje učenika potaknuto književnim djelom Ivane Brlić-Mažuranić
(Pupils` written expression prompted by the literary work of Ivana Brlić-Mažuranić)

Autori
Nemeth-Jajić, Jadranka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Od čudnovatog do čudesnog: 100 godina Čudnovatih zgoda šegrta Hlapića: knjiga sazetaka / Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana ; Lovrić, Sanja - Zagreb : Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti, 2013, 61-61

ISBN
978-953-57604-0-5

Skup
Od čudnovatog do čudesnog: 100 godina Čudnovatih zgoda šegrta Hlapića

Mjesto i datum
Slavonski Brod, Hrvatska, 18.04.2013. - 20.04.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
lingvometodička analiza; učenički pismeni uradci
(linguo-methodical analysis; pupils` compositions)

Sažetak
U radu je provedena raščlamba pismenih uradaka učenika četvrtoga razreda osnovne škole nastalih u sklopu interpretacije Priča iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić na satima lektire. Posebna pozornost posvećena je oblicima jezičnoga izražavanja koje su proizveli učenici. U ovisnosti o obliku jezičnoga izražavanja analiziran je okvir i način razvijanja teksta, vrste rečenica te leksičke i stilske osobitosti. Istraživanje je pokazalo kako jezik toga književnoga djela nije zaprjeka učenicima u njegovu razumijevanju, štoviše, bogati učenički rječnik, potiče učenike na stvaralački odnos prema jeziku i pridonosi razvoju jezično-komunikacijske kompetencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Jadranka Nemeth Jajić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nemeth-Jajić, Jadranka
Pismeno izražavanje učenika potaknuto književnim djelom Ivane Brlić-Mažuranić // Od čudnovatog do čudesnog: 100 godina Čudnovatih zgoda šegrta Hlapića: knjiga sazetaka / Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana ; Lovrić, Sanja (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti, 2013. str. 61-61 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Nemeth-Jajić, J. (2013) Pismeno izražavanje učenika potaknuto književnim djelom Ivane Brlić-Mažuranić. U: Majhut, B., Narančić Kovač, S. & Lovrić, S. (ur.)Od čudnovatog do čudesnog: 100 godina Čudnovatih zgoda šegrta Hlapića: knjiga sazetaka.
@article{article, author = {Nemeth-Jaji\'{c}, Jadranka}, year = {2013}, pages = {61-61}, keywords = {lingvometodi\v{c}ka analiza, u\v{c}eni\v{c}ki pismeni uradci}, isbn = {978-953-57604-0-5}, title = {Pismeno izra\v{z}avanje u\v{c}enika potaknuto knji\v{z}evnim djelom Ivane Brli\'{c}-Ma\v{z}urani\'{c}}, keyword = {lingvometodi\v{c}ka analiza, u\v{c}eni\v{c}ki pismeni uradci}, publisher = {Hrvatska udruga istra\v{z}iva\v{c}a dje\v{c}je knji\v{z}evnosti}, publisherplace = {Slavonski Brod, Hrvatska} }
@article{article, author = {Nemeth-Jaji\'{c}, Jadranka}, year = {2013}, pages = {61-61}, keywords = {linguo-methodical analysis, pupils` compositions}, isbn = {978-953-57604-0-5}, title = {Pupils` written expression prompted by the literary work of Ivana Brli\'{c}-Ma\v{z}urani\'{c}}, keyword = {linguo-methodical analysis, pupils` compositions}, publisher = {Hrvatska udruga istra\v{z}iva\v{c}a dje\v{c}je knji\v{z}evnosti}, publisherplace = {Slavonski Brod, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font