Pregled bibliografske jedinice broj: 628190
Metodički aspekti čitanja neknjiževnih tekstova u nastavi Hrvatskoga jezika
Metodički aspekti čitanja neknjiževnih tekstova u nastavi Hrvatskoga jezika // Zbornik radova Čitanje za školu i život, IV. simpozij učitelja i nastavnika hrvatskoga jezika / Mićanović, Miroslav (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2013. str. 105-115 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 628190 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički aspekti čitanja neknjiževnih tekstova u nastavi Hrvatskoga jezika
(METHODICAL ASPECTS OF READING NON-LITERARY TEXTS IN CROATIAN LANGUAGE TEACHING)
Autori
Nemeth-Jajić, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova Čitanje za školu i život, IV. simpozij učitelja i nastavnika hrvatskoga jezika
/ Mićanović, Miroslav - Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2013, 105-115
ISBN
978-953-7290-33-7
Skup
Čitanje za školu i život, IV. simpozij učitelja i nastavnika hrvatskoga jezika
Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 07.11.2012. - 10.11.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
neknjiževni tekstovi; nastava Hrvatskoga jezika
(non-literary texts; Croatian language teaching)
Sažetak
U radu se navode razlozi zbog kojih je neknjiževne tekstove nužno uključivati u nastavu Hrvatskoga jezika. Promatraju se dvije mogućnosti njihova uključivanja, to jest oni su u nastavi toga predmeta nastavni sadržaj i nastavni izvor. Na kraju se navode neki metodički postupci koji pospješuju razumijevanje i obradu neknjiževnih tekstova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija