Pregled bibliografske jedinice broj: 628184
Kvaliteta obrazovne usluge - slučaj Ekonomskog fakulteta u Osijeku
Kvaliteta obrazovne usluge - slučaj Ekonomskog fakulteta u Osijeku // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 249-262 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 628184 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta obrazovne usluge - slučaj Ekonomskog fakulteta u Osijeku
(Education service quality - the case of Faculty of economics in Osijek)
Autori
Leko Šimić, Mirna ; Štimac, Helena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra
/ Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013, 249-262
ISBN
978-953-6025-76-3
Skup
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 29.11.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
visoko obrazovanje; kvaliteta obrazovne usluge; Ekonomski fakultet u Osijeku; mjerenje kvalitete
(higher education; education service quality; Faculty of economics in Osijek; quality measurement)
Sažetak
U suvremenom ekonomskom kontekstu obrazovanje se shvaća kao kontinuirani proces stvaranja i dodavanja vrijednosti čovjeku kao najznačajnijem poslovnom resursu. Ta vrijednost se stvara kroz različite oblike formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja. U konceptu društvenog razvoja utemeljenog na znanju visoko obrazovanje ima sve značajniju ulogu. Ono je u Republici Hrvatskoj kroz burno razdoblje tranzicije obilježeno privatizacijom i uvođenjem Bolonjskog sustava visokog obrazovanja. S obzirom na razvoj tržišta i konkurencije, te definiranje vrijednosti visokog obrazovanja kao tržišne usluge, nužno je stvarati i održavati njegovu kvalitetu. Kvaliteta usluge visokog obrazovanja treba zadovoljiti zahtjeve različitih dionika vezanih uz proces visokog obrazovanja. Cilj ovog rada je istražiti različite aspekte kvalitete obrazovne usluge na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, a koji su identificirani i definirani od strane studenata kao glavnih dionika procesa visokog obrazovanja. Istraživanje je pokazalo kako kvaliteta programa i mogućnost zapošljavanja kao ključni motivi upisa na Ekonomski fakultet u Osijeku prema IP matrici su pozicionirani u kategoriju visokih očekivanja i niske stvarno doživljene kvalitete, imidž i reputacija Fakulteta u kategoriju niskih očekivanja i niske doživljene kvalitete, a troškovi studiranja u kategoriju niskih očekivanja i visoke percepcije, dakle u stvarnosti su niži nego očekivani. U najprivlačnijoj kategoriji – visoka očekivanja i visoke percepcije, ne nalazi se niti jedan element. Na temelju rezultata postavljene su daljnje strateške implikacije za poboljšanjem kvalitete obrazovne usluge.
Izvorni jezik
Hrvatski