Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 628151

KOMPETENTNOST NASTAVNIKA U OBRAZOVANJU ODRASLIH


Martinko, Jasna; Svedružić, Antonio
KOMPETENTNOST NASTAVNIKA U OBRAZOVANJU ODRASLIH // Andragoški glasnik, Vol. 15 (2011), 2 (27); 145-145 (podatak o recenziji nije dostupan, uvodnik, znanstveni)


CROSBI ID: 628151 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
KOMPETENTNOST NASTAVNIKA U OBRAZOVANJU ODRASLIH
(COMPETENCE OF THE TEACHERS IN ADULT EDUCATION)

Autori
Martinko, Jasna ; Svedružić, Antonio

Izvornik
Andragoški glasnik (1331-3134) Vol. 15 (2011), 2 (27); 145-145

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, uvodnik, znanstveni

Ključne riječi
andragoški model kompetencija; samoprocjena kompetentnosti
(andragogical model of competence; self–perceived competence)

Sažetak
Pojam kompetentnosti odnosi se na sposobnost primjene znanja i vještina nastavnika andragoga prilikom obavljanja radnih aktivnosti prema postojećim radnim standardima. Samoprocjena kompetentnosti omogućuje andragozima da osvijeste, otkriju poslove i ponašanje u određenim područjima/standardima andragoškog modela kompetencija. Provedeno je istraživanje s ciljem utvrđivanja kako nastavnici u obrazovanju odraslih procjenjuju kompetentnost unutar modela kompetencija koji obuhvaća šest standarda: (a) realiziranje programskih ciljeva i odgovornosti, (b) osiguranje pozitivnog okruženja za učenje i promicanje cjeloživotnog učenja, (c) planiranje i programiranje nastavnih sadržaja usmjerenih na potrebe polaznika, (d) procjena učenja i praćenje napretka, (e) korištenje i primjena novih tehnologija i (f) održavanje znanja i profesionalnog razvoja. U radu se komentiraju rezultati dobiveni na ljestvici samoprocjene andragoških kompetentnosti za 250 nastavnika koji rade u ustanovama za obrazovanje odraslih s obzirom na: spol, godine radnog iskustva, vrstu ustanove u kojoj nastavnik radi, formalne oblike obrazovanja i sudjelovanje na stručnim usavršavanjima. Dobiveni rezultati omogućuju izradu programa stručnog usavršavanja kako bi se nastavnicima u obrazovanju odraslih pomoglo u podizanju razine andragoške kompetentnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Antonio Svedružić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martinko, Jasna; Svedružić, Antonio
KOMPETENTNOST NASTAVNIKA U OBRAZOVANJU ODRASLIH // Andragoški glasnik, Vol. 15 (2011), 2 (27); 145-145 (podatak o recenziji nije dostupan, uvodnik, znanstveni)
Martinko, J. & Svedružić, A. (2011) KOMPETENTNOST NASTAVNIKA U OBRAZOVANJU ODRASLIH. Andragoški glasnik, Vol. 15 (2 (27)), 145-145.
@article{article, author = {Martinko, Jasna and Svedru\v{z}i\'{c}, Antonio}, year = {2011}, pages = {145-145}, keywords = {andrago\v{s}ki model kompetencija, samoprocjena kompetentnosti}, journal = {Andrago\v{s}ki glasnik}, volume = {Vol. 15}, number = {2 (27)}, issn = {1331-3134}, title = {KOMPETENTNOST NASTAVNIKA U OBRAZOVANJU ODRASLIH}, keyword = {andrago\v{s}ki model kompetencija, samoprocjena kompetentnosti} }
@article{article, author = {Martinko, Jasna and Svedru\v{z}i\'{c}, Antonio}, year = {2011}, pages = {145-145}, keywords = {andragogical model of competence, self–perceived competence}, journal = {Andrago\v{s}ki glasnik}, volume = {Vol. 15}, number = {2 (27)}, issn = {1331-3134}, title = {COMPETENCE OF THE TEACHERS IN ADULT EDUCATION}, keyword = {andragogical model of competence, self–perceived competence} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font