Pregled bibliografske jedinice broj: 628135
Kreativni pristup u likovnoj kulturi/umjetnosti
Kreativni pristup u likovnoj kulturi/umjetnosti // Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju Knjiga radova - Priručnik za sadašnje i buduće učitelje / Krešimir Munk (ur.).
Zagreb: Profil International, 2009. str. 275-285 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 628135 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativni pristup u likovnoj kulturi/umjetnosti
(Creative Approach in Visual Arts)
Autori
Nazor, Dijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju Knjiga radova - Priručnik za sadašnje i buduće učitelje
/ Krešimir Munk - Zagreb : Profil International, 2009, 275-285
ISBN
978-953-12-1143-7
Skup
Kreativni pristup osposobljavanju učitelja
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 28.09.2009. - 30.09.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kulturna baština ; kulturni identitet ; vizualno opažanje ; kreativnost ; likovno stvaralaštvo ; korelacija
(Cultural heritage ; cultural identity ; visual perception ; creativity ; art creation ; correlation)
Sažetak
U izlaganju autorica prezentira svoj rad na poticanju interesa za autentičnu kulturnu baštinu kod djece i mladih od 6 do 19 godina iz triju zagrebačkih škola. Govori o važnosti međupredmetne korelacije u proučavanju kulturnog nasljeđa, odnosno o tematskom i strukturalnom povezivanju likovnog stvaralaštva. Cilj projekta bio je, kroz popularizaciju kulturne baštine, potaknuti kreativnost i otkriti darovitost kod učenika kako bi, kroz likovno stvaralaštvo, razvili interes za likovnu i etnološku baštinu, stekli naviku posjećivanja izložbi i muzeja, upoznali povijest naroda te razvili senzibilitet za potpuni doživljaj umjetničkog djela. Usvajanje likovnog jezika iz bogatog kulturnog nasljeđa potiče razvijanje dječje kreativnosti što autorica pokazuje na primjerima radova 413 djece osnovnoškolskog i srednjoškolskog uzrasta. Autorica želi pokazati da se ovakvim načinom rada postižu kvalitetniji rezultati te se slobodnije razvija senzibilitet za likovnost kod djece i mladih. To, zahtijeva entuzijazam i kreativnost likovnog pedagoga čiji je angažman bitan u razvoju dječjeg likovnog opažanja i stvaralaštva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Znanost o umjetnosti