Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 627898

Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti


Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013 (monografija)


CROSBI ID: 627898 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti
(Pedagogy and Culture - theoretical and methodological definition of pedagogical science)

Urednik/ci
Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo

Grad
Zagreb

Godina
2013

Stranica
460

ISBN
978-953-99167-5-4

Ključne riječi
pedagogija; kultura; odgoj i obrazovanje; kurikulum
(pedagogy; culture; education; curriculum)

Sažetak
Radovi pripremljeni za Drugi kongres pedagoga Hrvatske objavljeni su u tri knjige/sveska: PEDAGOGIJA I KULTURA. Znanstvene monografije: Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti (urednici: dr. sc. Neven Hrvatić, red. prof. i dr. sc. Anita Klapan, red. prof.) Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum (urednice dr. sc. Maja Ljubetić, izv. prof. i dr. sc. Smiljana Zrilić, doc.) Interkulturalna pedagogija: prema novim razvojima znanosti o odgoju (urednice dr. sc. Koraljka Posavec, doc. i dr. sc. Marija Sablić, doc.) Drugi kongres pedagoga Hrvatske: Pedagogija i kultura - Opatija, 24.-26. rujna 2012. godine, održan je u vrijeme svjetske gospodarske recesije i društvene krize, čije su posljedice razvidne i u Hrvatskoj. Koliko je to povoljno razdoblje za zaokret prema odgoju, obrazovanju, vrijednostima, suodnosu s kulturom, pokazat će vrijeme. Iako je pedagogijska znanost danas, nužno usmjerena i prema ublažavanju posljedica globalnih promjena, koje su imale odraz i na krizu odgoja (i obrazovanja), svakako je temeljni pravac razvoja stvaranja nove paradigme, prema suglasju kulture i pedagogije, uvažavanja različitosti - pružanju jednakih mogućnosti za sve, (su)konstrukcije kurikuluma, nove škole usmjerene prema odgojnim vrijednostima, multikulturalnom okružju, usvajanju znanja i stjecanju kompetencija koje će trebati svima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Anita Zovko (urednik)

Avatar Url Neven Hrvatić (urednik)


Citiraj ovu publikaciju:

Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013 (monografija)
Hrvatić, N. & Klapan, A. (ur.) (2013) Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti. Zagreb, Hrvatsko pedagogijsko društvo.
@book{book, year = {2013}, pages = {460}, keywords = {pedagogija, kultura, odgoj i obrazovanje, kurikulum}, isbn = {978-953-99167-5-4}, title = {Pedagogija i kultura - teorijsko-metodolo\v{s}ka odre\djenja pedagogijske znanosti}, keyword = {pedagogija, kultura, odgoj i obrazovanje, kurikulum}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, year = {2013}, pages = {460}, keywords = {pedagogy, culture, education, curriculum}, isbn = {978-953-99167-5-4}, title = {Pedagogy and Culture - theoretical and methodological definition of pedagogical science}, keyword = {pedagogy, culture, education, curriculum}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font