Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 627318

Djeca i odrasli uče zajedno


Babić, Nada
Djeca i odrasli uče zajedno // Dječji vrtić – mjesto učenja djece i odraslih / Babić, Nada ; Redžep Borak, Zora (ur.).
Osijek: Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009. str. 15-30 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 627318 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Djeca i odrasli uče zajedno
(Children and adults learn together)

Autori
Babić, Nada

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Dječji vrtić – mjesto učenja djece i odraslih / Babić, Nada ; Redžep Borak, Zora - Osijek : Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009, 15-30

ISBN
978-953-97823-6-6

Skup
Stručni i znanstveni skup Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.05.2009. - 09.05.2009

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
socijalno-kulturna teorija; socijalna interakcija; učenje; poučavanje; dječji vrtić; djeca; odrasli
(social-cultural theory; social interaction; learning; teaching; preschool; children; adults)

Sažetak
U naslovljenom radu predmet razmatranja su učenje i poučavanje u vrtićnom kontekstu u okviru socijalno-kulturne teorije učenja i razvoja. U teorijskom dijelu rada, razmatraju se socijalno konstruktivističke interpretacije znanja, učenja i poučavanja, a u empirijskom dijelu rada, podastiru se rezultati istraživanja o učenju i poučavanju djece u interakciji s odraslima. Spoznaje o socijalnoj situaciji razvoja i socijalnoj prirodi učenja polazište su za empirijska istraživanja kakvoće suradnje odraslih i djece u dijadnom zajedničkom učenju i grupnom poučavanju djece u rješavanju kognitivnih zadaća. Rezultati istraživanja govore o postojanju poteškoća u ostvarivanju socijalno-kognitivne koordinacije između djece i odraslih u smislu postojanja minimalne razine intersubjektivnosti. Socijalno kognitivna koordinacija smatra se jednom od ključnih pretpostavki uspješnog učenja i poučavanja sa stajališta djece i odraslih. Prikazani rezultati istraživanja interpretirani su u relaciji s osobitostima dječjeg vrtića kao socijalnog i kulturnog konteksta učenja i poučavanja. Vrtićni kontekst razmatra se iz pozicije djece i odraslih u odnosu na ograničenje i regulaciju odnosno vođenje uz mogućnost izbora i pregovaranja. Uvid u prakse odraslih i dječja iskustva u svakodnevnim interakcijama s odraslim, prije svega iz perspektive djece, smatra se obećavajućim za razumijevanju osobitosti i utjecaja institucionalnog konteksta na dječja iskustva učenja i poučavanja te na institucionalizaciju djetinjstva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Nada Babić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Nada
Djeca i odrasli uče zajedno // Dječji vrtić – mjesto učenja djece i odraslih / Babić, Nada ; Redžep Borak, Zora (ur.).
Osijek: Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009. str. 15-30 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Babić, N. (2009) Djeca i odrasli uče zajedno. U: Babić, N. & Redžep Borak, Z. (ur.)Dječji vrtić – mjesto učenja djece i odraslih.
@article{article, author = {Babi\'{c}, Nada}, year = {2009}, pages = {15-30}, keywords = {socijalno-kulturna teorija, socijalna interakcija, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje, dje\v{c}ji vrti\'{c}, djeca, odrasli}, isbn = {978-953-97823-6-6}, title = {Djeca i odrasli u\v{c}e zajedno}, keyword = {socijalno-kulturna teorija, socijalna interakcija, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje, dje\v{c}ji vrti\'{c}, djeca, odrasli}, publisher = {Centar za pred\v{s}kolski odgoj Osijek}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Babi\'{c}, Nada}, year = {2009}, pages = {15-30}, keywords = {social-cultural theory, social interaction, learning, teaching, preschool, children, adults}, isbn = {978-953-97823-6-6}, title = {Children and adults learn together}, keyword = {social-cultural theory, social interaction, learning, teaching, preschool, children, adults}, publisher = {Centar za pred\v{s}kolski odgoj Osijek}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font