Pregled bibliografske jedinice broj: 627171
Metodički primjer usmenog ispita znanja u osnovnoškolskom kurikulumu predmetne nastave matematike
Metodički primjer usmenog ispita znanja u osnovnoškolskom kurikulumu predmetne nastave matematike // Zbornik radova Petog kongresa nastavnika matematike Republike Hrvatske / Mladinić, Petar ; Svedrec, Renata (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2012. str. 175-185 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 627171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički primjer usmenog ispita znanja u osnovnoškolskom kurikulumu predmetne nastave matematike
(Methodical example of oral examination in elementary mathematics curriculum)
Autori
Eret, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Petog kongresa nastavnika matematike Republike Hrvatske
/ Mladinić, Petar ; Svedrec, Renata - Zagreb : Hrvatsko matematičko društvo, 2012, 175-185
ISBN
978-953-6862-24-5
Skup
Kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske (5 ; 2012)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.07.2012. - 05.07.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
metodika matematike ; osnovnoškolski kurikulum nastave matematike ; metodika usmenog ispitivanja
(elementary mathematics curriculum ; elementary mathematics oral examination)
Sažetak
Rad donosi metodički primjer i prijedlog usmenog ispitivanja u osnovnoškolskoj nastavi matematike, u skladu sa smjernicama Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi, Nacionalnog okvirnog kurikuluma, Školskog kurikuluma i Pravilnika o ocjenjivanju Republike Hrvatske. Također prikazuje korelaciju usmenog tipa provjere znanja s praksom i metodikom visokog školstva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija