Pregled bibliografske jedinice broj: 627063
Primjena Lean sustava u servisnoj djelatnosti
Primjena Lean sustava u servisnoj djelatnosti, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Visoka poslovna škola Libertas, Zagre, Hrvatska
CROSBI ID: 627063 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena Lean sustava u servisnoj djelatnosti
(Application of Lean systems in service business)
Autori
Alduk-Holtz, Olijanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Visoka poslovna škola Libertas
Mjesto
Zagre, Hrvatska
Datum
25.04
Godina
2013
Stranica
86
Mentor
Rajsman, Marijan
Ključne riječi
servisna djelatnost; lean sustav
(service business; Lean system)
Sažetak
Lean koncept smatra se jednim od najsofisticiranijih i najnaprednijih koncepata unapređenja poslovanja, ne samo u industriji već i šire. Lean koncept obuhvaća cijeli niz tehnika i alata kojima je cilj utemeljiti i organizirati poslovne procese kojima će poduzeće biti sposobno stvarati raznovrsne proizvode i usluge bez ikakvih vremena čekanja, bez zastoja i sa minimalnim gubicima sredstava. U radu će biti objašnjene specifičnosti primjene Lean koncepta u uslužnom poduzeću, te će biti prikazan postupak njegove primjene u poduzeću „Auto Zubak“, tj. u poslovnoj jedinici Sesvete. Ovim radomrazmatranje i daljnje proučavanje spomenute tematike i problematike implementacije navedenog sustava u uslužno poduzeće, što je i zadaća ovog diplomskog rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport, Ekonomija