Pregled bibliografske jedinice broj: 62661
Odgojno-obrazovna uloga nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture
Odgojno-obrazovna uloga nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, 1999. str. 614-619 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 62661 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgojno-obrazovna uloga nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture
(Educational and instructional role of the physical education teacher)
Autori
Findak, Vladimir ; Mraković, Miloš
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Sveučilište u Rijeci, 1999, 614-619
Skup
2. međunarodni znanstveni kolokvij
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 25.03.1999. - 26.03.1999
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastavnik; učenik; tjelesno vježbanje; odgoj i obrazovanje; utjecaj na antropološki status
(teacher; pupil; physical training; education and instruction; influence on anthropological characteristics)
Sažetak
Brojni dokazi nepobitno potvrđuju da se sustavnim, znanstveno utemeljenim vježbanjem može bitno utjecati ne samo na regulaciju morfoloških, motoričkih i funkcionalnih obilježja, nego u značajnoj mjeri i na kognitivne funkcije te na konativne dimenzije odgovorne za modalitete ponašanja i efikasnu socijalizaciju mladih na varijabilne uvjete života i rada. Pouzdano se može tvrditi da ne postoje ili su rijetke ljudske djelatnosti kojima se u takvoj mjeri može istodobno utjecati na tako velik broj ljudskih obilježja. To je razlogom što se tjelesna i zdravstvena kultura i stručnjak koji provodi tu nastavu ne mogu svesti samo na puki nastavni predmet u sustavu školstva, naprotiv, tjelesna i zdravstvena kultura predstavlja temelj na utjecaj cjelokupni antropološki status učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski