Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 626477

Razlikuje li test razumijevanja gramatike (TROG-2- HR) djecu s posebnim jezičnim teškoćama (PJT)?


Dragičević, Jelena
Razlikuje li test razumijevanja gramatike (TROG-2- HR) djecu s posebnim jezičnim teškoćama (PJT)?, 2013., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 626477 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlikuje li test razumijevanja gramatike (TROG-2- HR) djecu s posebnim jezičnim teškoćama (PJT)?
(Does Test for Reception of Croatian Grammar (TROG- 2-HR) distinguish children with Specific Language Impairment (SLI)?)

Autori
Dragičević, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.02

Godina
2013

Stranica
48

Mentor
Kuvač Kraljević, Jelena

Ključne riječi
Test razumijevanja gramatike (TROG-2-HR); posebne jezične teškoće
(Test for Reception of Grammar (TROG-2-HR); Specific Language Impairment)

Sažetak
Test razumijevanja gramatike hrvatskog jezika (TROG-2-HR) receptivni je jezični test nastao prema engleskoj verziji, a prilagođen i standardiziran na hrvatski jezik. Među ostalim, rabi se u procjeni jezičnog razumijevanja djece s posebnim jezičnim teškoćama (PJT). Djeca s PJT-om predstavljaju raznoliku skupinu koju karakteriziraju poteškoće u jezičnim sposobnostima, u odsustvu neuroloških oštećenja, kognitivnih odstupanja te motoričkih i emocionalnih poremećaja. Namjera je ovog rada ispitati mogućnosti TROG-2-HR testa i sposobnosti u razumijevanju gramatike djece s PJT-om u tri dobne skupine, te ih usporediti s uspješnosti na istoj mjeri kod djece urednog jezičnog razvoja (UJR). Rezultati pokazuju da se pomoću ovog testa mogu razlikovati djeca s PJT-om od djece UJR između 5 i 9 godina, te da su djeca s PJT-om, s porastom dobi, uspješnija na testu. Također, ovaj je test odredio područja gramatika koja predstavljaju poteškoće djeci s PJT-om, što se potvrdilo i prijašnjim istraživanjima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0131484-1488 - Više kortikalne funkcije i jezik: razvojni i stečeni poremećaji (Kovačević, Melita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Kuvač (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dragičević, Jelena
Razlikuje li test razumijevanja gramatike (TROG-2- HR) djecu s posebnim jezičnim teškoćama (PJT)?, 2013., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Dragičević, J. (2013) 'Razlikuje li test razumijevanja gramatike (TROG-2- HR) djecu s posebnim jezičnim teškoćama (PJT)?', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dragi\v{c}evi\'{c}, Jelena}, year = {2013}, pages = {48}, keywords = {Test razumijevanja gramatike (TROG-2-HR), posebne jezi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e}, title = {Razlikuje li test razumijevanja gramatike (TROG-2- HR) djecu s posebnim jezi\v{c}nim te\v{s}ko\'{c}ama (PJT)?}, keyword = {Test razumijevanja gramatike (TROG-2-HR), posebne jezi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dragi\v{c}evi\'{c}, Jelena}, year = {2013}, pages = {48}, keywords = {Test for Reception of Grammar (TROG-2-HR), Specific Language Impairment}, title = {Does Test for Reception of Croatian Grammar (TROG- 2-HR) distinguish children with Specific Language Impairment (SLI)?}, keyword = {Test for Reception of Grammar (TROG-2-HR), Specific Language Impairment}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font