Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 626333

Jedan "dizajn" lekcije za dva jezika


Truck-Biljan, Ninočka
Jedan "dizajn" lekcije za dva jezika // Strani jezici, 30 (2001), 1/2; 45-57 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 626333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jedan "dizajn" lekcije za dva jezika
(One Lesson Design for Two Languages)

Autori
Truck-Biljan, Ninočka

Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 30 (2001), 1/2; 45-57

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
komunikativni pristup; lekcija planirana tako da rezultira zadatkom; zadatak
(communicative approach; task-based lesson design; task)

Sažetak
Ovaj rad razmatra primjenjivost komunikativnog pristupa, kao i lekcije koja je isplanirana i pripremljena tako da rezultira zadatkom (osobni slobodniji prijevod engleskoga izvornika "task- based lesson design", tipa lekcije koja se koristi uglavnom u nastavi engleskog jezika), u nastavi engleskog i njemačkog jezika u osnovnoj školi. Svrha ove praktične primjene u razredu jest podijeliti ideje i iskustva s kolegama učiteljima stranih jezika. Problemi koji se javljaju tijekom obrade lekcije, kao i rezultat ovoga "pokusa", konačno dovode do analize i zaključka. Na početku se prikazuje kratak pregled sadašnje situacije u poučavanju engleskoga jezika, kao i u razmišljanju, tako i u praksi. Drugi dio objašnjava situaciju u školi u kojoj se provodi praktična primjena, te gradi svojevrsni most između teorije i prakse. Zatim se opisuju i izvode dvije lekcije, i to u njemačkom i engleskom razredu, s djecom koja uče oba jezika u redovnom i izbornom programu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ninočka Truck Biljan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Truck-Biljan, Ninočka
Jedan "dizajn" lekcije za dva jezika // Strani jezici, 30 (2001), 1/2; 45-57 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Truck-Biljan, N. (2001) Jedan "dizajn" lekcije za dva jezika. Strani jezici, 30 (1/2), 45-57.
@article{article, author = {Truck-Biljan, Nino\v{c}ka}, year = {2001}, pages = {45-57}, keywords = {komunikativni pristup, lekcija planirana tako da rezultira zadatkom, zadatak}, journal = {Strani jezici}, volume = {30}, number = {1/2}, issn = {0351-0840}, title = {Jedan "dizajn" lekcije za dva jezika}, keyword = {komunikativni pristup, lekcija planirana tako da rezultira zadatkom, zadatak} }
@article{article, author = {Truck-Biljan, Nino\v{c}ka}, year = {2001}, pages = {45-57}, keywords = {communicative approach, task-based lesson design, task}, journal = {Strani jezici}, volume = {30}, number = {1/2}, issn = {0351-0840}, title = {One Lesson Design for Two Languages}, keyword = {communicative approach, task-based lesson design, task} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font