Pregled bibliografske jedinice broj: 626333
Jedan "dizajn" lekcije za dva jezika
Jedan "dizajn" lekcije za dva jezika // Strani jezici, 30 (2001), 1/2; 45-57 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 626333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jedan "dizajn" lekcije za dva jezika
(One Lesson Design for Two Languages)
Autori
Truck-Biljan, Ninočka
Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 30
(2001), 1/2;
45-57
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
komunikativni pristup; lekcija planirana tako da rezultira zadatkom; zadatak
(communicative approach; task-based lesson design; task)
Sažetak
Ovaj rad razmatra primjenjivost komunikativnog pristupa, kao i lekcije koja je isplanirana i pripremljena tako da rezultira zadatkom (osobni slobodniji prijevod engleskoga izvornika "task- based lesson design", tipa lekcije koja se koristi uglavnom u nastavi engleskog jezika), u nastavi engleskog i njemačkog jezika u osnovnoj školi. Svrha ove praktične primjene u razredu jest podijeliti ideje i iskustva s kolegama učiteljima stranih jezika. Problemi koji se javljaju tijekom obrade lekcije, kao i rezultat ovoga "pokusa", konačno dovode do analize i zaključka. Na početku se prikazuje kratak pregled sadašnje situacije u poučavanju engleskoga jezika, kao i u razmišljanju, tako i u praksi. Drugi dio objašnjava situaciju u školi u kojoj se provodi praktična primjena, te gradi svojevrsni most između teorije i prakse. Zatim se opisuju i izvode dvije lekcije, i to u njemačkom i engleskom razredu, s djecom koja uče oba jezika u redovnom i izbornom programu.
Izvorni jezik
Hrvatski