Pregled bibliografske jedinice broj: 626329
Kamera u razredu: Zašto i kako rabiti kameru u nastavi stranog jezika
Kamera u razredu: Zašto i kako rabiti kameru u nastavi stranog jezika // Strani jezici, 29 (2000), 3; 163-169 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 626329 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kamera u razredu: Zašto i kako rabiti kameru u nastavi stranog jezika
(The Video Camera in the Classroom: Why and How to Use Video Cameras in Foreign Language Teaching)
Autori
Truck-Biljan, Ninočka
Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 29
(2000), 3;
163-169
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kamera; uloge učitelja i učenika; vještine
(video camera; teacher and student roles; skills)
Sažetak
Ovaj članak će započeti pokušajem davanja razloga za uporabu kamere u poučavanju i učenju stranih jezika, zatim će se navesti neke prednosti te uporabe. Nakon toga će se opisati situacija u hrvatskim školama danas, naravno u vezi s mogućnošću uporabe kamere u razredu. Slijedi prikaz uloge učitelja u ovoj specifičnoj situaciji, a dane su i neke ideje za snimanje. Naravno, postoji i drugi dio problema koji vrijedi spomenuti, a to su neke negativne strane snimanja koje su uglavnom, osim tehničkih problema, povezane s mikro- i makroplaniranjem. Članak će ponuditi i neka osobna iskustva te sumirati pažljivim razmatranjem mogućnosti uporabe kamere u razredu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija