Pregled bibliografske jedinice broj: 626198
Marketing u funkciji razvoja lokalne samouprave u Republici Hrvatskoj, poseban osvrt na nefiskalne resurse financiranja
Marketing u funkciji razvoja lokalne samouprave u Republici Hrvatskoj, poseban osvrt na nefiskalne resurse financiranja // Zbornik radova Treće međunarodne konferencije Razvoj javne uprave / Smoljić, Mirko (ur.).
Vukovar: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2013. str. 324-335 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 626198 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u funkciji razvoja lokalne samouprave u Republici Hrvatskoj, poseban osvrt na nefiskalne resurse financiranja
(Marketing in Function of Development of Local Self- Government in the Republic of Croatia ; a Special Review of Non-Fiscal Fund-raising Resources)
Autori
Brekalo, Miljenko ; Penava Brekalo, Zvjezdana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Treće međunarodne konferencije Razvoj javne uprave
/ Smoljić, Mirko - Vukovar : Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2013, 324-335
ISBN
978-953-7734-06-0
Skup
TREĆA MEĐUNARODNA KONFERENCIJA RAZVOJ JAVNE UPRAVE
Mjesto i datum
Vukovar, Hrvatska, 19.04.2013. - 20.04.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Proračun jedinica lokalne samouprave; granica fiskalnog opterećenja; javni prihodi; nefiskalni prihodi; marketinška strategija.
(Budget of local self-governing units; limit of the fiscal burden; public revenues; non-fiscal revenues; marketing strategy.)
Sažetak
Nefiskalni resursi financiranja ne zavise od fiskalnog suvereniteta države odnosno lokalne samouprave, već su isključivo produkt disponiranosti pučanstva i gospodarstva. Stoga razloga, nameće se potreba izrade i primjene odgovarajuće marketinške strategije, koja bi rezultirala većim priljevom javnih prihoda nefiskalnog karaktera u proračunima jedinica lokalne samouprave. Svjetska iskustva ukazuju da je odgovarajuća marketinška strategija prigodom povećanja razine zadovoljavanja javnih potreba na lokalnoj razini nefiskalnim putem pokazala odlične rezultate. Na tragu tih iskustava, jedinicama lokalne samouprave u Republici Hrvatskoj odgovarajuća marketinška strategija svakako treba biti financijski imperativ prigodom alimentiranja nefiskalnih prihoda u strukturi proračuna.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb